لوازم برنامه ریزی مزرعه مورد علاقه فلورت

لوازم برنامه ریزی مزرعه مورد علاقه فلورت

جیل اینجاست من از انواع مختلفی از لوازم برای کمک به برنامه ریزی مزرعه در هر فصل استفاده می کنم و دوست دارم قبل از شروع فرآیند برنامه ریزی انبارها را تهیه کنم – این حسی شبیه به ،ید یک جعبه مداد رنگی جدید قبل از شروع مدرسه است. اگر می خواهید روند برنامه ریزی مزرعه را در عمل ببینید، حتما این ویدیو را تماشا کنید.

در زیر تمام لوازمی که من به طور منظم استفاده می کنم آورده شده است. این یکی از جالب‌ترین چیزهایی است که تا به حال نوشته‌ام، اما چیزهای شگفت‌انگیزی در مورد لوازم اداری برای گفتن دارم، ظاهراً به اندازه کافی برای تشکیل یک پست وبلاگ کامل!

از آنجایی که می‌دانم دوستان علاقه‌مند به لوازم اداری سؤال خواهند کرد، من پیوندهای خاصی را نیز در سراسر آن قرار داده‌ام.

کاغذ و یادداشت های پس از آن

برای تهیه برنامه های پروژه و تنظیم لیست کارهای انجام شده، ما این چیزها را دوست داریم لنت های سه پایه آنها اساساً یادداشت های ،بناک بسیار بزرگی هستند. آنها به خوبی به دیوارها یا پنجره ها می ،بند و به ،وان خطوط ژل باقی می مانند. آنها همچنین یک نسخه وب که برای چک لیست ها (شامل جعبه ها) یا هر چیزی که باید ارزش ارائه بیشتری داشته باشد مفید است. ورق های بزرگ نیز برای کشیدن ،مت هایی از باغ یا مزرعه عالی هستند.

این ،انه است که در مورد یادداشت های ،بناک هیجان زده شوید، اما این یادداشت های فوق ،بنده بازی را تغییر می دهند و ما تقریباً برای همه چیز از آنها استفاده می کنیم. کل ،مت پشتی دارای ،ب است بنابراین بدون بلند شدن در طول زمان گیر می کند. را سایز بزرگتر 3*3 برای بر،ب زدن جعبه ها یا نقشه های چند لایه در خارج عالی است. ما همچنین از یک تن استفاده می کنیم سایز 2×2 در رنگهای روشن. هر دو اندازه را می توان به نوارهای کوچکتر برای علامت گذاری ردیف ها یا گیاهان جداگانه در نقشه ها یا نقشه های مزرعه برش داد.

زم، که ما نیاز به ایجاد نقشه های خود یا یک الگو برای یک بلوک میدان بزرگ داریم کاغذ گراف 11*17 واقعا خوب کار میکنه ما پدها را به ملحفه‌های شل ترجیح می‌دهیم زیرا حمل و نگهداری راحت‌تر است.

شما هرگز ارین را بدون یک دفترچه مارپیچ در دست نخواهید دید – او می تواند 5 مقاله کامل را در یک ماه بنویسد! ما هر سال تعداد زیادی از این چیزها را می ،یم و غیره پنج ستاره برای کاغذ ضخیم و جداکننده های جیب م،لایی.

پیداکردیم بسترهای قانونی هنگام یادداشت برداری و نوشتن توضیحات در این زمینه بسیار بهتر (و بسیار کمتر از یک دفترچه یادداشت 5 موضوعی پیچیده تر است). اگر صفحات را روی چمن خیس بگذارید (یا یک شب آنها را روی صندلی کالسکه بگذارید) پشت مقوایی از صفحات محافظت می کند و همچنین به خوبی در یک پوشه قرار می گیرند.

برای یادداشت های مید،، از اپلیکیشنی به نام استفاده می کنیم اسکن نابغه که تصویر را به یک فایل PDF تبدیل می کند که می توان آن را ایمیل کرد و بعداً کپی کرد. ما همیشه از آن برای ارسال یادداشت ها از طریق ایمیل برای یکدیگر استفاده می کنیم.

خودکار

برند Pilot قلم مورد علاقه ماست. در ابتدای فصل، ما یک بسته بزرگ چند رنگ به رنگ های مشکی، آبی و قرمز (که برای ویرایش متن عالی است) ،یداری می کنیم. واقعا جوهر و روان است بنابراین می تو،د سریع بنویسید. ما دوست داریم ،مت 2 10، اما اگر نکته دقیق تری را دوست دارید، آن را دنبال کنید C2 07. هنگامی که خیس می شود لکه می شود، بنابراین اگر در حین یادداشت برداری بیرون لکه زد، یک خودکار معمولی انتخاب کنید.

قصیده ای برای شرابخواران من! گزینه های زیادی در مورد این خودکار سیاه ساده وجود دارد – اجازه دهید راه ها را بشمارم!

را نقطه فوق العاده ظریف برای پروژه های بر،ب گذاری دقیق تر واقعا خوب است. نوشیدنی های معمولی عالی برای استفاده روزمره، نوشتن روی نوار، و Tyvek “علامت انگشت پا” ما از آن برای نام‌گذاری مگس‌ها استفاده می‌کنیم.

برای علامت گذاری باید از فاصله دور (مانند گلخانه و حلقه) آن را ببینید. بنرها) اما من بهترم نوک اسکنه زیرا پررنگ و خواندن آن آسان است. و برای نوشتن 12- چوب های میدان پ،تیکی ماکور، من تعصب دارم سوپر شارپی. اندازه بزرگتر هنگام نوشتن صدها (حتی هزاران!) بر،ب راحت تر است و جوهر در طول فصل رشد به خوبی حفظ می شود. به علاوه، چیزی در مورد این خودکار وجود دارد که باعث می شود دست خط شما بسیار زیبا به نظر برسد.

شارپی همچنین یک نشانگر فلیپ چارت غیر دائمی ایجاد می کند که به خوبی روی پدهای سه پایه کار می کند. در A موجود است بسته چند رنگ. من عاشق این خودکارها هستم، هیچ چیز بهتر از یک خودکار خوب نیست!

سایر لوازم

نوار Wa، یک نوار ،ب سبک وزن است که در دنیای صنایع دستی بسیار محبوب است. در بسیاری از رنگ ها (و حتی ال،ا) در دسترس است وسیع و محدود، تنگ علائم. به راحتی بلند می شود، بنابراین در صورت نیاز به جابجایی وسایل مفید است. نسخه باریک برای ارجاع متقابل پروژه‌های بلندمدت در یک تقویم کاغذی به خوبی کار می‌کند تا ببینید چگونه با یکدیگر همپوش، دارند.

سالی که در آن نوشتیم یک سال در گل و کشف گل محمدی ما تصمیم گرفتیم روی یک چاپگر رنگی واقعا زیبا سرمایه گذاری کنیم تا بتو،م الهام بخش طراحی و ماکت های صفحه را در خانه چاپ کنیم. ما حفظ می کنیم زیرا، وزوز کنید و از آنها برای همه چیز استفاده کنید – چاپ ع، های تلفن، ال،ای صفحه وب، و کارت های طرح بندی، تا بتو،م محصولات را به ترتیب رنگ، البته!

همه برای پوشه‌های ،انه‌ام به سبک Trapper Keeper به من سختی می‌دهند. زم، که صدها گونه ت،یر کوکب را مستند می کردیم، از آنها استفاده کردم پوشه های فشرده را کامل کنید برای حمل ورق مشخصات برای هر مورد، با جداکننده های کاغذ برای هر ردیف آنها آنقدر قدرتمند بودند که من توانستم آنها را در یک سایت T برای نوشتن یادداشت قرار دهم. برخی حتی با یک بند شانه اختیاری برای یک فاکتور خنک اضافی همراه هستند.

این یک لینک عالی دیگر برای یادداشت برداری است نوت بوک قابل شارژ. برای یک سطح نوشتاری صاف، کاملاً به عقب برمی‌گردد و اگر برای هر برشی که سند می‌کنید، رنگ متفاوتی می‌خواهید، در رنگ‌های زیادی وجود دارد.

برای برش کارت یا کاغذ زیاد، بهتر است یک دستگاه برش کاغذ داشته باشید. مطمئن شوید که کاملاً توجه کرده اید و کد را در ذهن داشته باشید (به همین دلیل است که من آن را دوست دارم.) این با دسته). ،د ، کاغذ احتمالاً تنها خطر شغلی است که هنگام برنامه ریزی یک مزرعه با آن مواجه خواهید شد.

اگر از مداد رنگی یا خودکار برای طرح کلی استفاده می کنید، خوب باشید تیز کن برقی. همچنین برای نشانگرهای گریس ما از آن با خود استفاده می کنیم بر،ب های ف،ی هر چه محصولات دائمی در مزرعه داشته باشیم.

لوازم اداری اولیه

احتمالاً از قبل این چیزها را در خانه دارید، اما بهتر است آنها را برای برنامه ریزی داشته باشید ،ب میله، نوار مات شفافو یک خط کش خوب (من دوست دارم پ،تیک شفاف آن).

قیچی تیز همچنین یک امر ضروری است. یک جفت را در دست داشته باشید، و اگر دسته گل های زیادی درست می کنید، با بستن یک تکه به دور دسته، یک جفت را فقط برای روبان تعیین کنید. با این حال، اگر بچه داشته باشید، به احتمال زیاد آن را نادیده خواهند گرفت!

شما همیشه باید به آن برسید مدادهای تیز شماره 2. آ چوب پاک کن جمع شونده استفاده از آن آسان است و هیچ لکه آزاردهنده ای از خود باقی نمی گذارد.

امیدوارم این پست کوچک برای شما مفید باشد و شما را بخنداند. اگر منبع مورد علاقه ای دارید که از آن برای برنامه ریزی باغ یا مزرعه خود استفاده می کنید و در بالا گنجانده نشده است، در بخش نظرات زیر به ما بگویید.


لطفا توجه داشته باشید: اگر نظر شما بلافاصله ظاهر نشد، صبر کنید. ما یک فیلتر هر،مه داریم که از ما می‌خواهد نظرات را قبل از انتشار تأیید کنیم.

فلورت فقط شرکت ها و محصولاتی را که دوست داریم، استفاده می کنیم و توصیه می کنیم فهرست می کند. تمام نظرات بیان شده در اینجا متعلق به ما است و فلورت محتوای حمایت شده ارائه نمی دهد یا پرداختی را برای بررسی های سرمقاله نمی پذیرد. اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای ،ده فروشی در این پست ،یداری کنید، فلورت ممکن است کمیسیون کمی ،ب کند. از حمایت شما متش،!



منبع: https://www.floretflowers.com/florets-favorite-farm-planning-supplies/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با