مزرعه گل سفید و استودیو سمیا در حال همکاری برای یک بسته ناهار روز مادر هستند

مزرعه گل سفید و استودیو سمیا در حال همکاری برای یک بسته ناهار روز مادر هستند

مزرعه گل سفید با استودیو SEMIA همکاری می کند. این مشارکت مجموعه‌ای در حال تغییر از دسته‌های گل بریده را دارد که توسط طراح گل برنده جایزه سمیا دان طراحی شده است. این مجموعه که به طور انحصاری در WhiteFlowerFarm.com موجود است، ،یبی از ظرافت و سرگرمی سیمیا را در بر می گیرد که منع، کننده دهه ها تجربه او در تهیه، ،یب و طراحی بهترین گل های جهان است.

همزمان با راه‌اندازی مجموعه استودیو SEMIA، این دو شرکت با خوشحالی از کمپین ویژه‌ای با ،وان «ممنونم، مامان» به من،ت روز مادر رونمایی می‌کنند. این ابتکار صمیمانه که بیشتر از طریق کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود، با هدف ابراز قدرد، از مادران و مراقبان برای حمایت و محبت بی دریغشان است. به ،وان بخشی از این کمپین، چندین تأثیرگذار در خانه، ورزش و سبک زندگی، از جمله ورزشکار دوومید، پارالمپیک ایالات متحده و سخنران انگیزشی نوئل لمبرت، به قدرد، از مادران در سراسر کشور خواهند پیوست.

الیوت A. گفت: Wadsworth، مالک مزرعه گل سفید: “ما نمی تو،م از شراکت با سمیا دان و تیم او در مجموعه بسته های SEMIA Studio افتخار کنیم.” ما که چندین سال با SEMIA کار کرده ایم، می د،م که تعهد آنها به کیفیت و خدمات مشتری مطابق با تعهدات ما است، ما مطمئن هستیم که مشتریان ما از این همکاری خوشحال خواهند شد و فقط برای گل های بریده شده و هدایای تازه به SEMIA Studio تکیه خواهند کرد. همانطور که آنها برای پرورش گیاهان خود به مزرعه گل سفید متکی هستند.”

SEMIA Dunn، بنیانگذار و رئیس SEMIA گفت: “ما از اعلام همکاری رسمی خود با دوستان خود در مزرعه گل سفید بسیار هیجان زده هستیم.” ما واقعاً مشتاقانه منتظریم تا هنر و شادی را از طریق زیبایی گلهای تازه شاخه بریده به پایگاه مشتریان مزرعه گل سفید و به ویژه مادران و مراقبین در این روز مادر بیاوریم.»

مزرعه گل سفید در تلاش سیمیا برای شادی از طریق گل ها سهیم است و بیش از 70 سال است که به مشتریان خود کمک می کند تا در باغ های خانه خود موفق شوند.

دان و تیمش با تکیه بر موفقیت شرکت پیشگام طراحی گل در فضای عروسی مجلل، SEMIA را به یک شرکت چند وجهی توسعه داده اند. رشد سریع آن ناشی از تعهد به ارائه طرح‌های گل‌های نوآورانه و صمیمانه برای رویدادهای همه سطوح، از من،ت‌های باشکوه تا گردهمایی‌های صمیمی است.

برای اطلاعات بیشتر:
ی،ان
Flowersbysemia.com

منبع: https://www.fl،daily.com/article/9617958/white-flower-farm-and-semia-studio-partner-up-for-lunch-of-mother-s-day-bouquet-campaign/