ببین چه اتفاقی افتاده! | باغبان مرکزی تگزاس

purple bearded irises against golden flowers

25 مارس 2024

ببین چه اتفاقی افتاده!

،بیه ریش دار بنفش در برابر گل های طلایی
در حال حاضر قطعاً چشم، وجود دارد که همه فلاپ های فنری جدید را به نمایش می گذارند! در حیاط خلوت من، یک دوتایی وجود دارد که خش،الی را به چالش می کشد: ،بیه ریش دار بنفش که چرخ رنگ را در برابر گل زمینی طلایی اصلی قرار می دهد. این ،مت از تخت جزیره در حیاط خلوت من آفتاب صبحگاهی و گرد و غبار شدید در اوا، بعد از ظهر می شود.
مردان و ،ن از خدمه CTG روی صحنه نشسته اند
و اینجا در آستین PBS، ما برای برنامه‌ریزی بهاری جدید CTG که از 6 آوریل شروع می‌شود، شمارش مع، می‌کنیم! (فهرست های محلی خود را بررسی کنید یا به صورت آنلاین در PBS.org و برنامه PBS تماشا کنید.) در تاریخ 6 آوریل: یک باغ گیاه شناسی بومی ایجاد کنید، که شامل Drake White از نوار Nectar، اولین مهدکودک گیاهان کاملاً محلی در سن آنتونیو است. (برخی از این افراد با استعداد از استودیو A بیرون آمده اند، جایی که در حال آماده سازی OverHeard با ایوان اسمیت بودند، اما آنها بیشتر در خدمه CTG هستند.)
گلهای آبی و طلایی در یک نوار وسط بین جاده دسترسی و دبیرستان
برای کاشت گل‌های وحشی بهاری خیلی دیر شده است (نگاه کنید به چرا در پاییز بذر می‌کاریم)، ​​اما این باران‌های پاییزی مطمئناً به ما کمک کرده است تا بهاری را به یاد آوریم.
گیاهان آبی و گل های طلایی با مراکز قرمز شرابی در شکاف آسفالت در امتداد جاده دسترسی رشد می کنند.
هر شکافی در بتن باعث شادی کابوس آستین با کلاه های آبی پررنگ و رشته های سبز یکدست می شود (Thele،a filifolium) پرش بین مدرسه و جاده دسترسی.
گل زرد طلایی با وسط قرمز شرابی در مقابل کلاه آبی
صورتی، شرابی و بلوبوننت در پیاده رو
به نظر می‌رسد هر طرف پیاده‌رو – هر چه گرم‌تر، بهتر – نگاه دوم را به خود جلب می‌کند، به‌خصوص زم، که کلاه‌های آبی با رنگ شرابی، صورتی و سفید به داخل می‌آیند. و هفته آینده، ،نه توضیح می دهد که آیا سال آینده دوباره برمی گردد یا خیر.
پروانه سیاه براق کوچک با لکه های سفید و نارنجی بزرگ "کیسه ها" روی پاها
اینجا چیزی است که باید به آن توجه کرد! من با این عیار آ، هفته گذشته ملاقات کردم که او شروع به چیدمان گیاهان ظرف برای به روز رس، بعدی کرد. این پروانه جنگلی هشت نقطه ای است که عرض آن فقط حدود 1-1/2 اینچ است. در آن روز سرد و ابری، من در پتویی از Tradescantia قهوه‌ای زمست، پنهان شدم، بنابراین بابت مزاحمت او عذرخواهی کردم و آن گلدان را برای این آ، هفته ذخیره کردم. گیاه میزبان آنها ،نده ویرجینیا است (و من تعداد زیادی دارم)، بنابراین کاترپیلارها ممکن است برای شفیره شدن در گلدان های گیاهی قرار گیرند. از آن به بعد، او برای ملاقات و احوالپرسی شریک زندگی خود به بیرون می رود.
،ات کوچک قرمز و سیاه روی برگهای سبز
هنوز چند درخت لورل کوهی در تگزاس پر رونق هستند، اما جذابیت بزرگ در حال حاضر، خوشه‌های لور کوهی قرمز است. به گفته وبلاگ ،ه شناس Wizzie Brown's Urban IPM، “این ،ات دارای قطعات ده، سوراخ کننده و مکنده هستند که برای تغذیه از آب گیاهان استفاده می کنند. در حالی که تغذیه می تواند به برگ ها آسیب برساند – و اغلب رشد جدید را منحرف می کند – به نظر نمی رسد به درخت آسیب برساند. کاترپیلارهای حریص جنیستا را شناسایی کنید، بنابراین مراقب آنها باشید زیرا می توانند به سرعت برگهای جوان لور کوهی را جدا کنند.

تشکر از بازدید شما! هفته آینده می بینمت، لیندا



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/03/look-whats-coming-up/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با