قسمت جدید: زیستگاه های مقاوم در برابر آب و هوا | باغبان مرکزی تگزاس

قسمت جدید: زیستگاه های مقاوم در برابر آب و هوا |  باغبان مرکزی تگزاس

6 آوریل 2024

،مت جدید: زیستگاه های مقاوم در برابر آب و هوا

پروانه سلطنتی روی م،وط نارنجی روی گل م،وطی صورتی
Rebecca Quiñonez-Binion می‌گوید: «زیستگاه مقاوم در برابر آب و هوا در مورد تأمین حیات وحش محلی با ،یب من،ی از گیاهان بومی است که از بدتر شدن اثرات تغییرات آب و هوایی جلوگیری می‌کند، اما در این لحظه با تأثیرات تغییرات آب‌وهوایی نیز مق، خواهد کرد». هفته
مرد و زن در حال لبخند زدن در تلویزیون
ربکا، مدیر برنامه زیستگاه‌های مقاوم در برابر آب و هوا در فدراسیون ملی حیات وحش، به جان هارت می‌پیوندد تا توضیح دهد که چگونه می‌تو،م به حیات وحش در حیاط خلوت خود کمک کنیم تا با شرایط عادی جدید سازگار شوند.
گل های صورتی، زرد و نارنجی یک سیلو ف،ی گالو،زه را در بستر باغ احاطه کرده اند
14 آوریل روز ملی باغب، است، اگرچه ما بسیاری از گیاهان چند ساله و درختان خود را در پاییز می کاریم تا قبل از اینکه گرما به ما برسد، ریشه های خود را باز کند! با این حال، اکنون زم، است که بسیاری از گیاهان در دسترس هستند. در مرکز گل‌های وحشی، گل‌های م،وطی بنفش با لانتانا، گل م،وطی غول‌پیکر و کارولینا جسامین، شکوفه‌های خوشبوی بهاری ،یب می‌شوند. فقط گیاهان جدید را در حین گرما آبیاری کنید!
باغ جلویی با مسیر مالچ سنگی از میان تخت گل
همانطور که مناطق شهری پراکنده تر می شوند، هر حیاط و حتی هر ایوان یا باغ کانتینری پاسیو تفاوتی در پرورش نسل های مختلف حیات وحش ایجاد می کند.
گیاهان بومی مشرف به محل تجمع عمومی در پشت درخت بلوط زنده هستند
ربکا خاطرنشان می کند: «مناطق شهری می توانند برای گونه های حیات وحش محلی مفید باشند اگر زیستگاه های محلی مقاوم در برابر آب و هوا در زیرساخت های هر شهر گنجانده شود. «تبدیل زمین‌های خالی، کنار جاده‌ها، پارک‌های شهری و زمین‌های مس، به فضاهای سبز با گیاهان بومی، انعطاف‌پذیری حیات وحش محلی را در برابر تغییرات آب و هوایی افزایش می‌دهد و اتصال زیستگاه‌ها را افزایش می‌دهد.»
دو زن خندان در پارک؛  این گرافیک نشان می دهد که فدراسیون ملی حیات وحش Monarch Stewards
ربکا به ،وان یک متخصص ترمیم پادشاه، با داوطلبان – از جمله در شهرستان هیدالگو – کار می کند تا زیستگاه خود را احیا کند، چه از طریق گیاهان گلدار برای پروانه های بالغ یا علف شیر، گیاه میزبان لاروهای آنها.
باغی در یک فضای عمومی با گیاهان بومی و تابلویی که نشان‌دهنده پناهگاه ملی حیات‌وحش معتبر زیستگاه پس‌کشور: اینفوگرافیک زیستگاه مقاوم در برابر آب و هوای فدراسیون ملی حیات‌وحش
و البته از آفت کش ها دوری کنید! اگر باید از کنترل ، گوجه فرنگی استفاده کنید، مراقب باشید گیاهان دیگری را که می توانند میزبان بسیاری از پروانه ها و پروانه ها باشند، اسپری نکنید. توجه: حتی آفت کش های “ارگ،ک” می توانند به پرندگان و همه ،ات از جمله زنبورها آسیب برسانند.

علف بلند با سر دانه های جو دوسر مانند
برای حمایت از حیات وحش، غذا، آب و سرپناه اضافه کنید. حیات وحش متنوع از مشکلات “آفت” مراقبت می کند! بیاموزید که چگونه به یک زیستگاه حیات وحش معتبر NWF تبدیل شوید.
مردی گیاه جدیدی می کارد.  نقاشی: مباشر پادشاه فدراسیون ملی حیات وحش
یک ناظر سلطنتی NWF و/یا شهروند دانشمند شوید.

گیاه یاب بومی NWF را بررسی کنید.

فهرست های جامع مرکز گل وحشی را کاوش کنید.

در این تور، ما از Mansi Parikh و Aditya Prasad (و توله سگ آنها تینا) در زیستگاه حیات وحش معتبر آنها بازدید کردیم. با بچه ای که در راه بود، آنها برنامه های بزرگی برای اولین باغ خود در سال 2021 داشتند تا اینکه آب و هوای شدید و اشتباهات تازه کار آنها را به تابلوی نقاشی بازگرداند. پست وبلاگ را بخو،د.
یک باغ مدور در حیاط جلویی دارای گیاهان بومی به جای درخت خشکیده است
یک اندازه (یا خاک) برای همه گیاهان من، نیست. ،نه توضیح می دهد که چرا نوع خاک شما اهمیت دارد. در این پارک آستین شرقی، یک رز ص،ه ای وجود دارد (پاونیا لازیوپتالا)، مریم گلی، علف موهلی، و جو دریای داخلی. (ستاره ها خارج از دید هستند.)
یک ظرف گالو،زه با گل های قرمز روی گیاهان در بستر باغ و کیسه های مالچ پوست در پشت آنها
همچنین تفاوت در خاک، کمپوست و مالچ را از بین می برد. او می گوید: «خاک از سه جزء معدنی تشکیل شده است: ماسه، سیلت و رس اگر خوش شانس باشید، ممکن است مقداری مواد آلی طبیعی نیز در خاک خود داشته باشید، اما اگر نه، می تو،د برخی از آنها را کار کنید. آن را با ،یب ، کمپوست در خاک حیاط و باغ خود وارد کنید.
جان درمگول ضایعات سبزیجات را در یک سطل کمپوست سیمی قرار می دهد که سگ خانواده از آن چشم پوشی می کند
کمپوست، بسته به موادی که برای ایجاد آن استفاده می شود، تقریباً 100٪ ماده آلی است، به این م،ی که تمام موادی که در ساخت آن استفاده شده اند، زم، زنده بوده اند – مانند برگ ها، بریده های علف، و گاهی اوقات کمپوست.
مسیر باغ سنگفرش شده از میان تخت‌های سایبان‌دار که با گیاهان متعدد همسایه است
مالچ نیز معمولاً 100٪ مواد آلی است، اما به سطح کمپوست تجزیه نمی شود. مواد حجیم‌تر ا،ر مالچ‌ها به‌،وان یک لایه محافظ روی خاک عمل می‌کند و به عایق نگه داشتن آن در برابر سرما و گرمای شدید کمک می‌کند و با عمل به ،وان مانعی بین خاک زیر و نیروهای خشک‌کننده خاک، به حفظ رطوبت کمک می‌کند. خورشید و باد بالا.
مریم گلی سفید در برابر ستاره های بنفش و پرهای بنفش روشن
،دمندان پاییزی (سالویا گریگی) اکنون درست در زمان بازگشت پرندگان مگس خوار همراه با زنبورها و پروانه ها شکوفا می شوند. شکل دادن و تمیز ، آنها در ماه فوریه آنها را سالم و پر از گل نگه می دارد. می‌تو،م دوباره بعد از این دوره گلدهی و دوباره در اوا، تابستان برای شکوفه‌های پاییزی همراه با ستاره‌ها هرس کنیم.
زنی روی صندلی چمن نشسته و قیچی در مقابل یک گیاه نگه داشته است
برای اینکه به ما نشان دهیم چگونه این کار را انجام دهیم، با متخصص باغب، ،لی ،نگهاوس در مرکز گل وحشی به گفتگو نشستیم.

الان ببین!

تشکر از بازدید شما! هفته آینده می بینمت، لیندا



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/04/new-episode-climate-resilient-habitats/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با