مشکلات با طراحی عالی و آبدار

TWO SMILING MEN ON TELEVISION SET WITH MANY CONTAINERS OF MULTI-COLORED SUCCULENT PLANTS

23 آوریل 2024

مشکلات با طراحی عالی و آبدار

دو مرد خندان در تلویزیون با بسیاری از ظروف گیاهان ،ولنت چند رنگ
چیزی که ما زیاد می شنویم: “شما ،ولنت های من را کشتید! من فکر می کردم آنها به راحتی رشد می کنند. چه اشتباهی کردم؟” شرط می‌بندید ،ولنت‌ها می‌توانند آسان باشند – اما مانند هر چیز دیگری، ما باید با آنها درست رفتار کنیم. این هفته، Jay Arredondo از صحرا تا استوایی ما را در مسیر درست به سمت ظروف شگفت انگیز قرار می دهد.
دو مرد در تلویزیون با چندین گیاه آبدار در ظروف، هر دو به هم تکیه داده و می خندند.
بنابراین، دلیل شماره یک رفتن ،ولنت ها به توده کمپوست چیست؟ آبیاری بیش از حد! جی به میزبان جان هارت اشر می گوید سپس، پاسخ طبیعی ما به یک گیاه غمگین این است که از طریق یک قوطی آبیاری به آن عشق بیشتری بدهیم. ،ولنت ها مانند سدوم و اچوریا و کاکتوس ها آب را به شکل منحصر به فرد خود ذخیره می کنند و آنها را به خشکی مقاوم می کنند. جی توضیح می‌دهد: «ریشه‌ها نفس می‌کشند، ا،یژن را مبا، می‌کنند».

آنها به آب نیاز دارند، بله. اما صبر کنید تا خاک خشک شود. ،ولنت ها همچنین می توانند در زمستان های سرد و مرطوب به سرعت پوسیده شوند، به خصوص اگر در خاک سنگین کاشته شوند.

گیاه یشم زرد مایل به سبز، آلوئه ورا سبز و اچوریا نقره ای
شما همچنین می خواهید یک مخلوط خاکی با زهکش خوب داشته باشید. و شما واقعاً به یک ظرف با سوراخ زهکشی برای طول، مدت نیاز دارید. اغلب مهد کودک می تواند آن را برای شما کند. اگر نه، در یک بلوک ساختم، سرمایه گذاری کنید. در اینجا ما یشم، اچوریا، ،فه رنگارنگ، آلوئه ورا، Kalanc،e 'نیش'، sedum، و ،نده (Callisia) داریم.

،ولنت ها کمی کود هم دوست دارند. آنها به اندازه گوجه فرنگی تغذیه کننده سنگین نیستند، اما در طول فصل رشد شما از کود متعادل و کم NPK رقیق شده تا ¼ قدرت قدرد، خواهید کرد. کودهایی وجود دارد که به طور خاص برای کاکتوس ها و ،ولنت ها به بازار عرضه می شوند.

یک زن جوان خندان روی یک مجموعه CTG با تخت‌ها و ظروف ،ولنت‌های رنگارنگ و کاکتوس‌ها زانو زده است.
اپراتور دوربین کیتی نلسون می خواست همه آنها را قبول کند! من یاد گرفتم که بسیاری از ،ولنت ها را باید برای زمستان در داخل خانه آورد. اگر در حال کاشت در زمین هستید، درجه مقاومت گیاه به سرما را بررسی کنید. جی به ما یادآوری می‌کند: «اینجا در تگزاس مرکزی، زمستان‌های معتدلی داریم، و برخی از آن‌ها در پنج درجه سانتی‌گراد بوده‌اند. “بنابراین هر چیزی در دمای 5 درجه کار نمی کند، و من واقعاً می گویم، می د،د، ما آرزوهای بهتری برای آن داریم. اما برای دمای انجماد، اگر آنها در ظروف باشند، آنها را می آورم. کاکتوس ها بهتر عمل می کنند. منجمد از ،ولنت ها. بنابراین بهترین چیزی که می توانم بگویم خشک نگه داشتن آن است.
رنگ روشن روی برگ های آلوئه ورا
اگرچه برخی از ،ولنت ها عاشق خورشید هستند، اما زیاده روی می تواند منجر به آفتاب سوختگی شود، مانند این کاکتوس. اگرچه کاکتوس‌ها می‌توانند نور بیشتری را تحمل کنند، اما ،ولنت‌های برگدار نور کم‌تر را در تابستان ترجیح می‌دهند.

جی می‌گوید: «در بهار، آن‌ها می‌توانند آفتاب کامل داشته باشند، اما وقتی وارد تابستان می‌شویم، وقتی هوا گرم می‌شود، دوست دارند زیر نور حیاط، زیر نور درخت عقب نشینی کنند. اگر در بهار سازگار شوند، مطمئناً برخی از آنها می توانند در تمام طول سال آفتاب کامل داشته باشند نمی‌توانند مثل گیاهان دیگر با برگ‌های ظریف سرد می‌شوند، می‌د،د که آب زیادی در آن وجود دارد و گرم می‌شود.
زرد شدن برگ ها روی آلوئه ورا
ظروف می توانند به راحتی جابجا شوند، اما ممکن است مجبور شویم گیاهان داخل زمین را هنگامی که علائم استرس نشان می دهند، سایه بگذاریم، مانند Agave Americana از Marissa Garrett.

سه مرد در تلویزیون با تعداد زیادی گیاهان آبدار.  کوچکتر به پدرش نصیحت می کند!
جی از زم، که بچه هایش کوچک بودند بخشی از CTG بوده است، بنابراین تماشای آنها و رشد بیابان به استوایی لذت بخش است! این بار یکی از پسرانش آمد تا به ما یادآوری کند که می‌تو،م گیاهان جی را در بسیاری از نهالستان‌ها یا مستقیماً در Desert to Tropics در دل واله پیدا کنیم.
گیاهان کانتینری روی عرشه پاسیو
سپس، اغلب یک سوال دیگر برای ما مطرح می شود: “چقدر باید گیاهان ظرف خود را آبیاری کنم؟” این به عوامل متعددی بستگی دارد. ،نه توضیح می دهد: “اول، چه نوع گیاهی دارید، و آیا در سایه است یا در آفتاب؟ درست مانند منظره، نیاز آبی برای گیاهان در ظروف متفاوت است، بنابراین ابتدا کمی تحقیق کنید که آیا گیاه شما بذر است یا خیر.” عمومی به ،وان مصرف آب کم، متوسط ​​یا زیاد.
ظروف گیاهان رنگارنگ روی پاسیو با صندلی و بالش Adirondack، میز کناری و آثار هنری روی دیوارهای خانه
“بعد، در چه نوع ظرفی قرار دارد؟ سفال کوتاهای بدون لعاب بسیار متخلخل هستند و نسبت به گلدان های سرامیکی لعاب دار، ظروف پ،تیکی یا مواد دیگر به آب بیشتری نیاز دارند. همچنین بلوغ گیاه مهم است. آیا اخیراً کاشته شده است و آن را در ظرف اندازه من، یک قانون سرانگشتی این است که فقط در ظرف یک اندازه کاشته شود، زیرا گیاه شما رشد می کند و خاک بیش از حد در اطراف ناحیه ریشه می تواند منجر به مرطوب ماندن آب در اطراف ظرف شود به بیماری های احتمالی و سایر مشکلات.
ظرف گالو،زه م،وطی شکل که ،ولنت های شرابی را روی عرشه پاسیو نگه می دارد
بعد، آیا ظرف شما در معرض نور کامل خورشید است؟ چه فصلی از سال است؟ در آفتاب کامل در اواسط تابستان، بسیاری از گیاهان کانتینری ممکن است روزانه یا حتی دو بار در روز به آب نیاز داشته باشند. هر وزش باد، گیاهان شما را سریعتر خشک می کند. اگر ظرف به اندازه‌ای کوچک باشد که بتوان آن را بلند کرد، دوست دارم آن را بردارم و با وزن ، ظرف میزان خشکی خاک گلدان را اندازه‌گیری کنم.»
زن خندان در حیاط خلوت رنگارنگ
در یک فرآیند آزمون و خطا، جنی اوسترتاگ چند بیل زد تا حیاط خالی خود را به لحظات جادویی برای خانواده، دوستان و حیات وحش تبدیل کند.
مسیری از سنگ روی مالچ تا سوله و بستر با حاشیه سنگی از گیاهان چند ساله و علف های رنگارنگ
اما در حالی که او به ص،ه ها، دال های چمن مالچ شده و مواد بازیافتی با بودجه اندک برخورد می کرد، با جامعه ای از باغبانان به همان اندازه چالش برانگیز آشنا شد که از به اشتراک گذاشتن گیاهان و راهنمایی ها خوشحال هستند.
اسپینر ف،ی (گرداب) در کنار گیاه گلدار بنفش
هنگامی که کار در خاک پس از یک روز کاری طاقت فرسا به آرامش تبدیل شد، جنی مسیر زندگی خود را نیز تغییر داد. در مورد باغ او بیشتر بخو،د.
زن خندان روی ست CTG با ظروف کوچک گیاهان رنگارنگ
Melissa Hagen-Wilson گل های سرگرم کننده، رنگارنگ و معطر را با گیاهان خوشمزه برای ظروف یا تخت های باغ ،یب می کند. گل‌های اوا، بهار خود را با گلدان‌های 4 اینچی ن،ا و ریحان دوست‌دار گرما همراهی کنید که با آماده شدن تابستان و محو شدن گل‌ها فضا را پر می‌کند. تنها تعدادی از همراهان خوش ذوق آن: تولسی و گل همیشه بهار. کالیبراکوآ، ن،اع و ریحان بنفش با گل اطلسی بنفش.
گیاهان را با برگ های بنفش و سبز در یک کاسه کوچک آب ریشه کنید
او چند قلمه ریحان آبی آفریقایی آورد تا به شما نشان دهد چگونه گیاهان خود را ت،یر کنید. این یک لذت واقعی بود که او این تکه های زنبور شایان ستایش را به من هدیه داد! شیشه را روی طاقچه گذاشتم و بعد از پنج روز، ریشه‌ها به اندازه‌ای بلند شدند که فعلاً به گلدان شروع پیوند شوند.
ریحان آبی آفریقایی
این یک قهرمان گرما دوست است و تا یخبندان شکوفا می شود تا زنبورها و پروانه ها را خوشحال کند.

الان ببین!

تشکر از بازدید شما! هفته آینده می بینمت.



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/04/troubles-to-terrific-design-and-succulents/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با