قسمت جدید: یک باغ گیاهی بومی راه اندازی کنید!

man and woman on television set with CTG logo on wall behind them

31 مارس 2024

،مت جدید: یک باغ گیاهی بومی راه اندازی کنید!

یک پروانه طلایی و سیاه با لکه های سفید در امتداد حاشیه بال ها از گل طلایی شهد می گیرد.
بهار دوستی ها را در باغ من تجدید می کند، زم، که گل زمینی طلایی بومی از زنبورها، قیف ها و پروانه ها، از جمله این وصله مرزی زیبا، استقبال می کند.
میزهای گیاهی در نهالستان
پیدا ، گیاهان بومی می تواند سخت باشد (من در مرکز گل وحشی گرفتم)، بنابراین وقتی دریک وایت، م،ع حیات وحش و طبیعت شناس تگزاس، The Nectar Bar را در سال گذشته افتتاح کرد – اولین نهالستان گیاهان بومی سن آنتونیو.
یک مرد و یک زن در تلویزیون با آرم CTG روی دیوار پشت سرشان
و اکنون ما از اینکه دریک برنامه‌های بهاری جدید CTG را با جان هارت راه‌اندازی می‌کند، هیجان‌زده هستیم! او به ما می گوید که چه چیزی او را به سرمایه گذاری گیاهی بومی خود سوق داد و چگونه منجر به افتتاح یک نهالستان واقعی شد.
پروانه های مونارک روی گل های سفید
برای او، آموزش به ما و کمک به ما برای دسترسی به گیاه، است که حیات وحش – از گرده افشان گرفته تا پرندگان و ،ندگان – را در تمام طول سال با غذا، آب و سرپناه در محله نگه می دارند. فسکیو یخبندان سایه دوست یکی از گیاهان مورد علاقه من به دلیل تحمل به خشکی و زمان گلدهی آن در پاییز است، درست زم، که پروانه های سلطنتی مهاجر می آیند.
گل های طلایی روی ساقه های کوتاه
یکی دیگر از چیزهایی که او و جان هارت به آن علاقه دارند، گلدنرود شکوفه است. اگر گونه فشرده تر و کم تهاجمی تر می خواهید، میله طلایی خا،تری را انتخاب کنید که به آن میله طلایی چمنزار (Soli، nem،is) نیز می گویند.
زنبور عسل در Goldenrod
هر میله طلایی که اکنون به دست می آورید، زم، که در اوا، تابستان تا پاییز شکوفا شود، نوید یک خانه کامل را می دهد.
پروانه سلطنتی نارنجی تیره، سیاه و سفید روی سنبله گل بنفش
Liatris اکنون برای نمایش گل های بنفش خود در اوا، تابستان و پاییز سبز می شود.
چمنزار کوچک با علف ها، گل های بنفش و گل های سفید
در چمنزار کوچک خود در ویسکانسین، استاد طبیعت‌شناس ویسکانسین، اد آنتارامیان، چند گونه مختلف را همراه با علف‌ها و دیگر گیاهان چند ساله گل‌دار پرورش می‌دهد. او همچنین یکی از اعضای Wild Ones است، سازم، که مردم را با گیاهان بومی برای یک سیاره سالم مرتبط می کند. من عاشق این هستم که او این ع، را فرستاد تا نشان دهد که چگونه همه ما می تو،م بخشی از پارک ملی داگ تالامی محلی خود باشیم (پارک خود را امضا کنید!).
چمن کوچک و کلوخه با سر دانه در پاییز
دریک و جان هارت، همراه با گیاهان چند ساله گلدار، کاشت علف های کلوخه ای مانند گراما آبی و گراما جانبی را تشویق می کنند. من شنیده‌ام که علف‌ها گیاهان میزبان برخی از پروانه‌ها و کاپیتان‌ها هستند – دریک ویدیوی شایان ستایشی از یک کاپیتان در حال تخم‌گذاری روی گراما کناری در The Nectar Bar به اشتراک گذاشت.

در اینجا لیستی از گیاهان دریک آمده است (ما به همه آنها نرسیدیم).

نوار Nectar را در فیس بوک و اینستاگرام برای در دسترس بودن آبجوسازی و ساعات به روز رس، دنبال کنید.
گیاهان میزبان بومی برای پروانه های تگزاس توسط جیم و لین وبر
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان میزبان و شهد، این را ببینید گیاهان میزبان بومی پروانه های تگزاستوسط جیم و لین وبر و رولند اچ. واور. اطلاعات عالی و تصاویر منحصر به فرد برای یادگیری در مورد پروانه ها در تمام مراحل!

بخش محلی خود را در Native Plant Society (که ممکن است فروش و مبا، گیاهان را انجام دهد) و طبیعت شناسان استاد تگزاس پیدا کنید.

نکات مفید دریک برای هرس تابست، را تماشا کنید، یکی از گفت،ای سرگرم کننده ما در مورد کار از خانه در اطراف همه گیری!
مرد و زن و سگ جلوی حیاط
سپس، باغبان‌های جدید @falsedayflower، میشل و لوئیس لای، شروع به پرورش گیاهان بومی در انجمن گیاهان بومی آستین ،د. بعداً آنها برای طبیعت دانان چیره دست در منطقه شهری آموزش دیدند.
گل های وحشی و یک درخت کوچک جلوی خانه
گوشه به گوشه، چمن ها را برای باغ های زیستگاه از در ورودی تا پیاده رو کندند. در کوتاه ترین زمان، آنها از حالت “بدون حیات وحش” به دسته های بیمار گرده افشان ها و پرندگان، از جمله مرغ مگس خوار تبدیل شدند.
یک گل وحشی بلند با گل قرمز که در برابر یک درختچه کوچک همیشه سبز قرار گرفته است
در مورد باغ آنها بیشتر بخو،د.
یک تخت گل از گیاهان چند ساله در برابر خانه
لیست گیاهان میشل را دریافت کنید.
مسیر پیاده روی درخت بومی هویساچی در بلوبونتس، باغبان مرکزی مو، تگزاس
حالا در مورد آن گل های وحشی: چرا یک بهار از دیگری بهتر است؟ ،نه توضیح می دهد که ما در پاییز به باران نیاز داریم تا بذرها جوانه بزنند و رشد کنند. همچنین، بسیاری از دانه‌ها، مانند بلوگراس، دارای پوشش دانه‌های سختی هستند که نیاز به ،اشیده شدن دارند و این اطمینان را می‌دهد که نسل‌های متوالی در همان سال ظاهر نمی‌شوند.
غلاف بذر علف شیر سبز
در طبیعت، همانطور که سونیا کوچورک با دانه‌های علف شیر نشان داد، باد، باران، سنگ‌ها یا حتی حیوانات اهلی می‌توانند لایه‌های بذر را بشکنند. انجام این کار ممکن است سالها طول بکشد.
کلاه آبی سفید در زمینه رنگ آبی
و چرا برخی از کلاه های آبی مانند کارول کانکی ناظر در پچ خود در بین ایالتی 71 سفید به نظر می رسند؟ ،نه گفت: «خب، کارول، گل‌های سفید زیبای تو، همراه با سایه‌های مختلف صورتی، یک ویژگی ژنتیکی مغلوب در BLUEbonnets هستند، و بنابراین، تنها راه برای اطمینان از وجود آنها در آینده، جدا ، آنها از گروه دیگر.” در رنگ آبی، برای جلوگیری از گرده افش، متقابل گیاهان.
حیاط جلو پر از گیاهان آبی-سفید است
به این مزرعه خیره کننده از گیاهان آبی-سفیدی که ملیسا سینک، استیونز در حیاط جلویی خود کاشته است، نگاه کنید. او گفت: “من 20 سال پیش با یک سفید شروع کردم و اکنون یک حیاط کامل دارم.” من شرط می بندم که او گل های آبی را از آنها بیرون آورده بود تا گرده افش، نکنند. “فکر می‌کنم در حال حاضر حدود 90 درصد هستم. هنوز کمی تاریکی وجود دارد، اما نمی‌دانم به این دلیل است که رنگ سفید به‌وجود نیامده است یا از دانه‌های آبی کهنه‌ای است که برای جوانه زدن خیلی طول کشیده است.”
سگ در دامان زن  او به تله پرومپتر نگاه می کند و یکی از خدمه تلویزیون کارتی با سیگنال زمان در دست دارد
اکنون، خبر غم انگیزی برای به اشتراک گذاشتن داریم: ،نه، آگی محبوبش را در 23 ژانویه، درست چند روز قبل از تولد 14 سالگی اش، از دست داد.
، در اتاق کنترل روی آغوش کارگردان اد نشسته است
از سال 2010، او یکی از اعضای محبوب تیم ما بوده و به استودیو می‌رود تا همه را ببوسد.
سگ روی دامن زن در تلویزیون
بالا،ه سیگنال های ،نه را تشخیص داد و با روشن شدن چراغ قرمز ضبط مستقیماً به دوربین نگاه کرد! این ع، مربوط به بهار 2013 است
زن خندان در مقابل دیوار سنگی و گیاهان قهوه ای زمست،
شرط می بندم که گل خطمی مومی (کلاه های ،) مانند من از خواب زمست، خارج شده است. اگر آنها را کاهش ندادید، نحوه انجام این کار را با Leslie Obinghaus، باغبان مرکز Lady Bird Johnson Wildflower Center ببینید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه برای تابستان هرس کنید.
گل اسطوخودوس آبی روی برگ های سبز سیخ دار با لبه های زرد
آنها گیاهان ،کبوت بومی کاشتند (Tradescantia gigantea) برای لذت بردن از زمستان همیشه سبز و گل های بهاری خیره کننده که زنبورها و پروانه ها عاشق آن هستند. تیم من از اوا، فوریه ما را تشویق می کند. اگر می خواهید آنها را از طریق بذر ت،یر کنید، سر بذرها را که شروع به قهوه ای شدن می کنند، تماشا کنید. شما همچنین می تو،د آن را ت،یم کنید.
در فروش گیاهان بهاره مرکز گل وحشی به گیاهان بومی خود اضافه کنید!
یک جغد شاخدار بزرگ از یک لانه در یک گیاه خاردار در مسیر سنگی به بیرون نگاه می کند
و اگر نتوانستید مانند سال گذشته جغد شاخدار زیبای آتنا را در مرکز گل وحشی ببینید، اکنون می تو،د آن را به صورت زنده از دوربین جغد در آزمایشگاه پرنده شناسی کرنل تماشا کنید! این چهاردهمین سال متوالی است که او تخم می گذارد و جغدهایش را در مک، امن در سوتول بالای ورودی سنگی پرورش می دهد.

اکنون این ،مت را تماشا کنید!

تشکر از بازدید شما! لیندا



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/03/new-episode-s،-a-native-plant-garden/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با