بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان تمام دستگاه های این قیمت | asilbekharid

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان تمام دستگاه های این قیمت | asilbekharid

حالا مدل های زیادی دارای این مشخصات هستن پیشنهاد میکنم از برند های ایسوس، اچ پی و لنوو خرید کنید. بله بدون شک این لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان برای فعالیت های برنامه نویسی و دانشجویان رشته کامپیوتر مناسب هستند. این لپ تاپ 20 میلیونی دارای گرافیک انبرد است اما صفحه نمایش بسیار باکیفیتی دارد و میتواند از این لحاظ به شما تصاویری باکیفیت را ارائه دهد. صد در صد آوازه کیفیت و کارایی لپ تاپ های اچ پی را شنیده بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون اید. بدون شک یکی از بهترین سازنده گان لپتاپ های 20 میلیونی در بازار لنوو است. انواع لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i3 از کارت گرافیک HD، UHD یا Iris استفاده می‌کنند؛ قوی‌ترین کارت گرافیک در میان مدل‌های گفته شده Iris Xe و ضعیف‌ترین مدل HD است.

  • یکی دیگر از بهترین لپتاپ های تا ۲۰ میلیون تومانی 1401، نسخه پایه لپ تاپ لنوو V15 است.
  • و اینکه دو قطعه هارد و رم قابل تعویض هستند یعنی اگه شما از قدرت این دو قطعه ناراضی باشید میتونید اون ها رو تعویض کنید.
  • باز سوالی داشتید بفرمایید با افتخار آماده راهنمایی شما عزیزان هستیم.
  • همه ما برای خرید وسایل مورد نیاز خود بودجه‌ای در نظر می‌گیریم و سپس اقدام به خرید می‌کنیم.
  • البته لپ تاپ‌های ایسر قیمت معقولی دارند و ارزش خرید آنها بالاست.

با فرکانس پایه 3.0 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.1 گیگاهرتز است. این پردازنده نسبت به پردازنده‌هایی چون Athlon 3050e و Celeron N4020 که در محصولات هم‌قیمت یافت می‌شوند، تا چند برابر توانمندتر است و توانسته در بنچمارک‌ها عملکرد بسیار بهتری را به ثبت برساند. ایسوس ایران به عنوان فروشگاه 24 ساعته محصولات ایسوس بوده و حتی در ایام تعطیل نیز در خدمت مشتریان گرامی است تا به راحتی اقدام به تهیه محصولات ایسوس نمایند. برای من حافظه اش هم مهم هست در حد حداقل ۱ ترابایت و ۸ گیگ رم باشه ، قابلیت ارتقا حافظه هم خوبه تا ۱۶ داشته باشه. در مورد سی پی یو های اینل و AMD هم باید با توجه به مدل اون سی پی یو گفت کدوم بهتره. با توجه به سوالتون، یکسری اطلاعات کلی در مورد پردازنده های اینل میدم شاید برای بقیه دوستان هم مفید باشه.

لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس مدل VivoBook Slate T3300KA-LQ029W

مقاله «بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی» میتونه بهتون کمک کنه. لپ تاپ ها بر اساس کاربریشون اگه تقسیم بندی کنیم کار انتخاب و خرید راحت تر میشه. بخاطر همین مسترنکست اومده لپ تاپ های مخصوص کارهای گرافیکی یا گیمینگ رو تحت دو تا مطلب « بهترین لپ تاپ های برای کارهای گرافیکی» و «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» تهیه کرده و در اختیار شما گذاشته. در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان که از کانفیگ و رضایت کاربری بالایی برخوردار هستند و مورد بررسی مسترنکست قرار گرفته اند در تقدیم شما کرده ایم تا بهترین لپ تاپ را برای خرید انتخاب کنید. سه مدل لپ تاپ پیشنهاد شده در این صفحه ، قدرتمندترین مدل هایی هستند که می توانید با قیمت زیر 30 میلیون تومان برای انجام کار های روزمره و نیمه حرفه ای خریداری کنید. کیفیت عالی در کنار سخت افزار بروز و کارآیی مناسب ، از ویژگی های این مدل لپ تاپ ها هستند.

لپ تاپ Lenovo Thinkbook 15 – QC

مهم ترین خاصیت این لپ تاپ پردازنده به شدت قوی به همراه پردازنده گرافیکی بی نظیره! لپ تاپی که جز سری گیمینگ ایسوس محسوب میشه و طراحی خاص و جذابی داره. درسته که این لپ تاپ سری گیمینگه اما وزن مناسبی داره و شما میتونید به راحتنی این لپ تاپ رو هر جایی که بخواید همراه خودتون ببرید! پردازنده این لپ تاپ خیال شما رو از بابت کار های سنگین پردازشی و گرافیکی به طور کامل راحت میکنه و احتمالا از نظر سخت افزاری هیچ وقت با این لپ تاپ به مشکل بر نخواهید خورد. قصد برخی دیگر از کاربران، گیمینگ یا اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی و رندرینگ است. به این دسته از عزیزان هم پیشنهاد می‌شود در صورت توان خرید یک PC قدرتمند را اولویت قرار دهند، اما اگر خرید لپ تاپ را ترجیح می‌دهید پیشنهاد ما خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند با قیمتی در حدود 35 میلیون تومان و بالاتر است.

لپ تاپ ایسر 15 اینچی مدل Aspire 3 A315-57G-37M9

در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون می توان یک لپ تاپ خوب خریداری کرد که برای امور دانشجویی، برنامه نویسی، طراحی سایت، گرافیکی و حتی گیمینگ قابل استفاده خواهد بود. طبیعتا هر چه قدر بیشتر هزینه کنید لپ تاپ قدرتمند تری خواهید خرید. در بالای صفحه نمایش وبکم با کیفیتی مناسب و قابل قبول، این امکان را به دانشجویان یا دانش آموزان می‌دهد تا در کلاس‌ها و همایش‌های مختلف به صورت آنلاین شرکت کنند. سخت افزارهای به کار گرفته شده در مدل IdeaPad 3 15IML05 این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی به انجام کار‌های روزمره خود بپردازید.