بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بروزرسانی بهمن ۱۴۰۱ میهن سیگنال | حسینی فایننس

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بروزرسانی بهمن ۱۴۰۱ میهن سیگنال | حسینی فایننس

12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم. صرافی های والکس ، نوبیتکس ، اوکی اکسچنج و بیت پین توکن های مانا ، سندباکس ، اکسی اینفینیتی ، ‎بلاک توپیا و… اگر از لینک زیر در صرافی اوکی اکس چنج ثبت نام کنید، در اولین معاملات خود تخفیف کارمزد دریافت میکنید.

  • به کمک این قابلیت شما میتوانید برای معاملات خود حد ضرر و حد سود ایجاد کنید و بدون نیاز به نظارت بر قیمت، معاملات خود را اتوماتیک کنید.
  • اما خب اونقدر صرافی های دیگه ابزار های متنوعی ارائه دادن که رقابل خیلی سخت شده و برای هر شخص شاید متفاوت باشه بهترین.
  • درحال حاضر حدود ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف را میتوانید از تترلند خریداری کنید و با خیال راحت به کیف پول شخصی خود منتقل کنید.
  • همچنین جهت دسترسی سریعتر، می توانید از بات تلگرامتوکن باز استفاده کنید.

تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار زیاد است و حتی روز به روز به آن‌ها اضافه می‌شود. هر کدام از این صرافی‌ها نیز می‌توانند فرآیند ثبت نام خاص خود را داشته باشند. وابسته به نوع صرافی، برخی از آن‌ها ممکن است برای ثبت نام از شما مدارک هویتی درخواست کرده و حتی نیاز به احراز هویت داشته باشند. اما برخی دیگر ممکن است اجازه ثبت نام بدون احراز هویت یا حتی بدون دریافت اطلاعات هویتی را به کاربران خود بدهند. با این حال، اکثر این پلتفرم‌ها در برخی از بخش‌های ثبت نام با یکدیگر مشترک هستند. به طور کلی برای ثبت نام در پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال، به اطلاعاتی از قبیل نام، تاریخ تولد، شماره تلفن یا آدرس ایمیل، آدرس محل زندگی و …

سفارش‌گذاری در قیمت‌های دلخواه

نکته مهمی که وجود دارد این است که در این صرافی سعی شده است که هر آن چیزی که شما نیاز دارید ( و نه بیش تر از آن ) در اختیار شما قرار بگیرد. در واقع شما در صرافی کوکوین تنها مواردی را در کنار خود مشاهده می کنید که دقیقا به آن ها احتیاج دارید. به طور مثال بایننس رابط گرافیکی بسیار سختی دارد و به نوعی طراحی شده است که غالبا تنها حرفه ای ها می توانند راحت از آن استفاده کنند. البته برای بسیاری از حرفه های بازار این ویژگی یک امکان مناسب است.

صرافی امن باید یک یا چند روش برای محافظت از اطلاعات شخصی شما و کنترل نحوه ورود به حساب کاربری ارائه دهد. رمز ارزهای موجود در حساب صرافی باید به شیوه ایمن، ترجیحا در کیف پول‌های سرد، نگهداری شوند. به سابقه صرافی‌ها دقت کنید و عدم وجود حملات هک در آن‌ها را بررسی کنید. برخی از صرافی‌ها حتی بیمه جبران خسارت در صورت از بین رفتن دارایی با سرقت یا هک ارائه می‌کنند و از این جهت خاطر سرمایه‌گذاران را آسوده می‌سازند.

تمامی سرورها و کیف پول اکسیر در برابر حملات DDOS مقاوم می باشند. در تجربه اولیه کارشناسان میهن سیگنال در استفاده از والکس، مشکل اصلی تعویض پایه های بازار بود. اگر از لینک زیر در صرافی ارزپایا ثبت نام کنید، در اولین معاملات خود تخفیف کارمزد دریافت میکنید. اگر از لینک زیر در صرافی نوبیتکس ثبت نام کنید، ۱۰ درصد در اولین معاملات خود تخفیف کارمزد دریافت میکنید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که احراز هویت در بایننس بسیار سخت و پیچیده شده است.

تا به حال به این موضوع دقت کرده‌اید که قیمت‌های یک صرافی چه اندازه واقعی ست؟ احتمالاً می‌پرسید واقعی بودن قیمت به چه معنی است. دقت داشته باشید که قیمت ارزهای دیجیتال لحظه‌ای تغییر می‌کند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. به‌طور قطع مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیاری که در انتخاب صرافی باید به آن دقت داشته باشید، امنیت است. تصور کنید که یک صرافی با ویژگی‌های خارق‌العاده را پیدا کرده‌اید، اما امنیت ندارد!

بیت استمپ یک صرافی فعال در کشور اسلوونی است که از سال 2011 پایه گذاری شده است. متاسفانه این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها حساب های ایرانی را بلوکه و ای پی های کشور ایران را بسته است. برای استفاده از این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها باید از نرم افزارهای تغییر ای پی استفاده کنید.

آموزش صرافی Bingx؛ از ثبت نام تا معامله در بینگ ایکس

مطمئناً صرافی های آنلاین معتبر دیگری نیز میتواند در این لیست قرار بگیرد اما یقیناً همین صرافی های معرفی شده نیز کار شما را راه خواهد انداخت. رابین هود به دارندگان حساب امکان می‌دهد تا به آسانی به انجام معاملات بیش از ۵۰۰۰ سهام، ETF، معاملات آپشن، طلا و ارز دیجیتال از طریق برنامه موبایل یا بر بستر اینترنت بپردازند… در صرافی Gate.io، تکمیل پروسه احراز هویت مشتری اجباری نیست، اما در صورت عدم تکمیل آن، کاربران ممکن است با محدودیت‌هایی مواجه شوند. ایرانی کدام است؟ اگر انتخاب صرافی برای شما یک دغدغه است خواندن این مقاله برای شما کاربردی و جذاب خواهد بود. با ثبت نام و انجام فرایند سریع و آسان احراز هویت در تبدیل، فقط چند کلیک با شروع معامله فاصله دارید. اگر مشکلی بوجود بیاید و پشتیبانی سریع در دسترس نباشد، ممکن است شما دچار ضرر و زیان مالی شوید.

همچنین این صرافی امکان استفاده از خدمات وی آی پی را برای برخی از کاربران خود ایجاد کرده است که بر اساس آن امکان استفاده از تریدهای بدون کارمزد را فراهم می شود. در این ویدئو می‌توانید معرفی و آموزش کار با صرافی تبدیل را ببینید. این ویژگی مزایای بسیاری دارد؛ اما ممکن است برای تمامی کاربران خوشایند نباشد. در صرافی تترلند، کاربران می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن خریدوفروش و معامله خود را انجام بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران آکادمی محمد فایننس دهند. تتر در ابتدا بر‌پایه بلاک‌چین بیت کوین ساخته شد؛ اما به‌تدریج راهش را به دیگر شبکه‌های بلاک‌چینی نیز باز کرد.

همچنین این صرافی دارای توکن بومی خود به نام FTT است که کاربرانی که برای پرداخت کارمزد از آن استفاده کنند، مشمول تخفیف خواهند شد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با مفهوم صرافی ارز دیجیتال، ابتدا مقاله صرافی ارز دیجیتال چیست؟ را مطالعه کنید. از آنجایی که قیمت تتر وابسته به قیمت دلار است، می‌توان گفت قیمت آن هر روز در نوسان است. صرافی های ایرانی رمزارز نیز قیمت تتر را با توجه به قیمت دلار تعیین می‌کنند. بنابراین، قیمت خرید تتر در صرافی های ایرانی بسته قیمت دلار مشخص می‌شود.