کاشت حوض‌ها و باغ‌های زیبا و ذخیره‌سازی کتابخانه‌های بذر

کاشت حوض‌ها و باغ‌های زیبا و ذخیره‌سازی کتابخانه‌های بذر

14 مه 2024

کاشت حوض‌ها و باغ‌های زیبا و ذخیره‌سازی کتابخانه‌های بذر

گلهای صورتی و گلهای دیزی مانند زیر نور خورشید
من هرگز با گل های م،وطی محلی شانس نداشتم تا زم، که به من نشان دهند کجا می خواهند باشند. همانطور که سایه بیش از حد شروع به تأثیرگذاری روی نقطه مورد نظر می کند، آنها به مرز آفتابی نزدیک و نزدیکتر می شوند، اما همچنان در طول روز از نور خورشید فاصله می گیرند.
گل صورتی پررنگ شبیه گل دیزی
من عاشق این چند کاره هستم زیرا گرده افشان ها شهد را جرعه جرعه می نوشند، پرندگان دانه های آن را دوست دارند و زنبورهای منفرد روی ساقه های آن در آغوش می گیرند تا در زمستان به خواب زمست، بپردازند. این گل م،وطی بنفش است (اکیناسه، پورپوره، اما چندین گونه بومی دیگر از جمله آنگوستیفولیا و پالیدا وجود دارد.
سنگ های پاسیو نارنجی کم رنگ و سفید، سایبان، حاشیه های گیاهی و سوله ای فراتر
نانسی هال از سال 1985 که خانه اش را ،ید، در همان وضعیت مخمصه «مکان درست» قرار داشته است. او اعتراف می کند که از زمان شروع کار با یک باغ خالی و یک حصار زنجیره ای، اشتباهات زیادی مرتکب شده است. اما در طول راه، او کشف کرد که چگونه گیاهان را با آب و هوای تگزاس و خاک رسی دشت بلک لند تطبیق دهد. وبلاگ CTG را در مورد باغ او بخو،د.
تخت های باغ در امتداد حصار و یک حوض کوچک از سنگ طبیعی در وسط چمن
برنامه ما این هفته با برجسته ، تور حوض و باغ آستین، که توسط انجمن برکه آستین در 1 و 2 ژوئن ارائه شده است، آغاز می شود.
طرح آبی روشن و آبی با زنی که لباس مجلسی طلایی کم رنگ پوشیده است
ملاقات با نانسی در 1 ژوئن؛ او مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شماست! شما می خواهید آثار هنری او را نیز بررسی کنید.
حوض کوچکی که با ص،ه ها پوشانده شده و با گیاهان محصور شده است
مثل همیشه، می‌تو،د در باغ‌ها و حوض‌های فوق‌العاده زیبا پرسه بزنید و با طراحان، از باغبان‌های DIY گرفته تا تیم‌های حرفه‌ای، آشنا شوید. حوضچه های بزرگ و کوچک را کاوش کنید (که در بالا به لیزا و شین لمب اشاره شد) و جزئیات از ماهی گرفته تا فیلترها را دریافت کنید. نحوه تهیه بلیط و پیش نمایش پارک ها را بیاموزید.
دو مرد و یک زن در یک گروه CTG
در مرحله بعد، با استیو کاینر از باغ‌های آبی و مهد کودک هیل کانتری آشنا می‌شویم که اکنون بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد! سوابق من به آن دور برنمی گردد، اما او خیلی سریع درگیر سی تی جی شد. می دانم که او در سال 2004 به ما ملحق شد تا درباره فواره های ناپدید شدن صحبت کند، که در آن زمان یک ایده منحصر به فرد برای همه ما بود! استیو یک دوست عالی و مشاور قابل اعتماد برای همه ما بوده است زیرا او مهد کودک خود را با توسعه CTG توسعه داد.
دو مرد در CTG با گیاهان حوضچه در گلدان
او به جان هارت می پیوندد تا ما را با شاخ و برگ های زیبا و گیاهان گلدار که اغلب مقاوم هستند، مسحور کند. پرندگان تارو امضای آنها (گوش تارو/فیل) مهاجم نیستند، مطمئن باشید! جزئیات گیاه را با نکاتی برای ت،یم و کود دهی پوشش می دهد.
نیلوفر آبی بنفش
یکی از پیشنهادهای او نیلوفر آبی “Sangria” است که زیبایی خیره کننده ای در زمستان است.
گل زنبق اسطوخودوس سفید و زرد
و یکی از گیاهان حوضچه ای یا مردابی او که پرورش دهندگان زمین هم هستند: زنبق لوئیزیانا! یکی از دوستان عزیز من بیش از 20 سال است که تمام شده است و هنوز هم هر سال در محل سایه خود شکوفا می شود. از نظر آب و کود هم از من مراقبت خاصی نمی کند.
مردی و پسرش در مقابل تابلوی Made in Austin Austin PBS
این هفته همچنین اولین مهمان، آد، آشر، دانش آموز مدرسه ابتدایی بلک شیر و پسر جان هارت و ب، است!
پسر ناز در CTG برای ما دست تکان می دهد
آد، با مرمت دشت بیگانه نیست، زیرا در سفرهای متعدد به پدرش پیوسته است. بنابراین، توضیح می دهد که چرا دشت ها در حال ناپدید شدن هستند و چرا بازسازی اکنون برای محیط آینده ما بسیار مهم است.
یک مدل گلی ساخته شده توسط دانش‌آموزان، تونل‌های دشتی را نشان می‌دهد که توسط سگ‌های دشت‌نشین ساخته شده‌اند و یک موش ،ما در حال مراقبت از آن است.
آنها از سگ های دشتی حمایت می کنند، که به ،ه خود از موش ،مای پای سیاه در معرض خطر، مرغ دشتی و شاهین آهنی حمایت می کنند. همه ما در استودیو آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتیم که او کلمه “آهن” را بدون دست و پا زدن تلفظ کرد. مطمئنم که نمیتونم!

از آنجایی که بسیاری از گیاهان دشتی ریشه عمیقی دارند، به تثبیت خاک و حفظ آب کمک می کنند و همچنین کربن را به شکل کربن آلی خاک در خاک نگه می دارند.

او به ما یادآوری می‌کند: «خاک دشت همچنین خانه دنیایی از میکروب‌ها است که روابط مفیدی با علف‌ها و گل‌ها ایجاد می‌کنند. و البته، آنها زیستگاهی برای حیات وحش فراهم می کنند و حس شگفتی ما را تقویت می کنند! (و گفتگوی ما با اندی مارش کارشناس سلامت خاک را در مورد شبکه غذایی خاک تماشا کنید!)
زنی در تلویزیون با بشقاب ها و شیشه های دانه
دانه ها بخش بزرگی از آینده ما هستند، به ویژه از آنجایی که گیاهان بومی در معرض خطر انقراض هستند. بنابراین، مشاور چشم‌انداز، کالین دیتر، Central Texas Seed Savers را در سال 2018 تأسیس کرد، که اکنون پروژه‌ای از بنیاد Fruitful Commons است. از آن زمان، آنها ده ها هزار بسته دانه را با جامعه به اشتراک گذاشته اند! یکی از برنامه هایی که آنها پشتیب، می کنند، کتابخانه های بذری است که در آن می تو،د بذرها را برای کاشت آینده بررسی کنید.
کتاب ذخیره دانه ها و دانه ها در بشقاب ها و شیشه ها در تلویزیون
کالین توضیح می دهد که چگونه دانه های خود را برای سپرده گذاری در میز گردش یا تحویل کتاب بسته بندی کنید. ا،ر شعبه های کتابخانه عمومی آستین در آن شرکت می کنند، و بسیاری از کتابخانه های حومه و حومه شهر در تگزاس مرکزی نیز مجموعه های بذری دارند. شما می خواهید مطمئن شوید که دانه های شما کاملاً خشک شده اند تا پوسیده نشوند (من این اشتباه را مرتکب شده ام، به من اعتماد کنید!).
کارت شاخص با "جو دریای داخلی" اطلاعات در مورد آن در بشقاب دانه های خشک شده
روی کارت بنویسید که چه بذری اهدا می کنید. و تاریخ جمع آوری بذرها، چون با افزایش سن بذرها توانایی جوانه زنی خود را از دست می دهند، بنابراین باید سن آنها را بد،م. کالین توضیح می دهد. “سپس بنویسید “برای مجموعه دانه” تا کتابداران بدانند این چیست.”

برای تبادل بذر سرگرم کننده به باغبانان همکار بپیوندید. در اینستاگرام و فیس‌بوک در Central Texas Seed Savers قرارها را دریافت کنید.

و هر شنبه صبح از ساعت 8 تا 9 صبح به “Horticulture Hangover” با کالین و لیا چورنر گوش دهید و در هر زمان پخش کنید!

الان ببین!

تشکر از بازدید شما! لیندا



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/05/planting-pretty-ponds-and-gardens-seed-saving-li،ries/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با