چرا گیاهان بومی را به باغ خود اضافه کنید؟

چرا گیاهان بومی را به باغ خود اضافه کنید؟

گیاهان بومی تقویت می کنند تنوع زیستی، برای شبکه زندگی اساسی است.

گیاهان بومی قرن هاست که در کنار حیات وحش این منطقه تکامل یافته اند. آنها میزبان طیف گسترده ای از ،ات، پرندگان و حیوانات استتهیه غذا و سرپناه برای موجودات بزرگ و کوچک.

گیاهان تضمین تنوع ژنتیکی از جمعیت گیاهی دانه‌ها، میوه‌ها و انواع توت‌های این گیاهان، ارگ،سم‌های زیادی را تغذیه می‌کنند که به ،ه خود این ،مت‌های تولید مثلی گیاهان را پراکنده می‌کنند و باعث گسترش آن‌ها می‌شوند.

گیاهان بومی بزرگتر به نظر می رسند استقامت در برابر نوسانات آب و هوایی از ا،ر گیاهان غیر بومی. آنها برای مق، با نوسانات دما و میزان بارندگی مجهزتر هستند.

گیاهان محلی هستند به خوبی با خاک منطقه سازگاری داردهر چه ،یبات محلی خاک رس، سیلت و ماسه در مناطق خاص باشد.

گیاهان بومی و هیبریدهای محلی هستند مقاوم و کم نگهداری.

گیاهان آنها به ندرت نیاز به استفاده از آفت کش ها یا سایر مواد شیمیایی دارند. آنها به طور طبیعی برای دفع آفات و بیماری ها مجهز هستند. اگر سوراخ هایی در برگ ها می بینید، به طور کلی چیز خوبی است. ،ات از یک شام خوشمزه لذت می برند.

بسیاری از آنها بومی هستند گیاهان زیبا و شایسته باغ. آنها را می توان به طور انحصاری در باغ های “بومی” استفاده کرد یا در میان گیاهان غیر بومی در مرزها و بسترهای زینتی پرورش داد.

اکیناسه

برخی از ،ات”متخصصین“، خورندگان انتخابی که فقط می توانند یک گیاه را مصرف کنند. اگر آن گیاه از محله ناپدید شود، این ،ات سازگار نمی شوند. آنها از بین می روند.

گیاهان هموار ، راه برای تجدید و امید در هر باغی انواعی بکارید تا باغ شما با مناظر و صداهای زنبورها، پروانه ها، مرغ مگس خوار و پرندگان آوازخوان زنده شود. باغ شبانه پر از جرقه های جادویی ، شب تاب می شود و با صدای جیرجیرک ها و ملخ ها به خواب می روید.


اگر می‌خواهید در مورد گیاهان بومی بیشتر بخو،د، نمی‌تو،م دو کتاب فوق‌العاده از ،ه‌شناس و نویسنده پرفروش داگ، دبلیو تالامی را به اندازه کافی توصیه کنیم. طبیعت را وارد خانه کنید و بهترین امید طبیعت.

منبع: https://www.whiteflowerfarm.com/blog/2024/04/19/why-add-native-plants-to-your-garden/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با