پیش نمایش: گشتی در باغ آستین

hound dog silly yawn in garden with raised vegetable beds and a huge old windmill attached to the side of a building; a woman and camera operator looks on

30 آوریل 2024

پیش نمایش: گشتی در باغ آستین

یک سگ شکاری در باغی با تخت‌خواب‌های گیاهی برافراشته و یک آسیاب بادی بزرگ قدیمی که به کنار ساختمان متصل است خمیازه می‌کشد.  زن و اپراتور دوربین نگاه می کنند
برای یک روز سرگرم کننده با الهام از طراحی، اطلاعات حل مسئله و ایده های هوشمندانه در 11 می در Inside Austin Gardens، توری برای باغبانان توسط باغبانان آماده شوید. باغبانان استاد پروژه در شهرستان تراویس در کنار صاحبان خانه خواهند بود تا به سوالات شما از گیاهان گرفته تا طراحی و نگهداری حیاط پاسخ دهند.
مرد و زن خندان در CTG
این هفته، استاد باغبان جوانا بنکو به جان هارت می پیوندد تا درباره جزئیات صحبت کند. امسال در 11 می از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر از چهار پارک بدون پول بازدید کنید: فقط پرداخت آنلاین. 20 دلار تا یکشنبه 5 می. 25 دلار در روز. بلیط های خود را از اینجا دریافت کنید.
باغ هایی روی تخت های آجری مرتفع در کنار پشت بام
بیایید با باغ خود ،نه ریچاردز، یک «کار در حال پیشرفت» شروع کنیم.
بستر کاشت جدید در اطراف یک آلونک و یک عرشه بزرگ پاسیو.  یک فرش رنگارنگ، یک گلایدر و دو صندلی عرشه وجود دارد.
به ،وان باغبان شهرستان تراویس، او به همه ما کمک زیادی می کند، بنابراین این فرصتی است تا راهنمایی های او را در مورد شروع از صفر دریافت کنیم.
کی آنجرمن جولی نلسون تراویس کانتی استاد باغبان باغبان مرکزی تگزاس
ما از باغ جولی نلسون و کی انجرمن در سال 2019 برای تور باغبان استاد 2020 بازدید کردیم.
چیدمان هنر باغ نقره ای آبی آلماندر پلمباگو جولی نلسون کی ungerman سگ باغ سلام سلام
همه‌گیری آن تور را چهار سال به عقب انداخت، بنابراین می‌دانم که دوتایی پویا «مزرعه حومه» چیزهای زیادی برای شما آماده کرده است.
یک قفسه مرغ با یک خانه سگ متصل فضای بیشتری را برای باغ جولی نلسون فراهم می کند
مطمئناً، در میان یافته‌های هوشمندانه تغییر کاربری داده شده، ایستگاه‌های کنترل سیل طراحان در خاکریزها، و گوشه‌های گفتگوی شاد برای گپ زدن با جوجه‌ها و ،های جامعه سرگردان خواهید بود!
تخت های آهکی مرتفع پر از درختچه ها و گیاهان چند ساله همیشه سبز و رنگارنگ
در “باغ مرتفع”، طرح های بالای یک معدن سنگ را کشف کنید. استاد باغبان ترزا گارسیا و همسرش د، می توانند ایده های محکم زیادی برای این زیستگاه حیات وحش تایید شده به شما بدهند!
حوض کوچکی با گیاهان و مجسمه های رنگارنگ
آنها همه چیز را در ملک یک جریب خود جمع آوری می کنند. در بسترهای مرتفع سبزیجات و کندوهای عسل بگردید. آنها جوجه ها را نیز نگهداری می کنند و با خوشحالی به سوالات شما در مورد مراقبت از آنها پاسخ خواهند داد!
خانه ای با اتاق زیر شیرو، که مانند خانه درختی بین درختان ساخته شده است
در «فرار جنگلی»، باغبان‌هایی با سندی استون و جو براون را ملاقات کنید که خانه‌شان را برای استقبال از انبوه درختان و محافظت از حیات وحشی که در آنجا زندگی می‌کنند ساخته‌اند.
مسیری سنگی با گیاهان، نیمکت و صندلی با ،ن های رنگارنگ.
CTG در سال 2017 با آنها ملاقات کرد، اما می دانم که از آن زمان نیز تغییراتی ایجاد کرده اند.
مجسمه باغ ف،ی در برابر سر بذر علف یخبندان
جو مجسمه هایی را برای برجسته ، گیاهان بومی از انواع مختلف ایجاد می کند.
توپ های کروکت و راکت ها در درب دروازه باغ طراحی شده اند
آنها هوس و حال های هوشمندانه را به هر گوشه ای می آورند.
زن خندان روی ست CTG با گل‌های خشک رنگارنگ و بسته‌های دانه
سپس، زیبایی باغ بهار و تابستان خود را به داخل خانه بیاورید تا در تمام طول سال از آن لذت ببرید! لورا برناند، باغبان گل های بریده در La Otra Flora، نحوه خشک ، گل ها برای ساخت دسته گل، چیدمان و تاج گل را نشان می دهد.
گل های سلوزیا و گل همیشه بهار خشک شده
سلوزیاهای پر جنب و جوش تابستان و عشق، دروغ ها و گل همیشه بهار خونین، با محو شدن رنگ هایشان، عاشقانه جدیدی به خود می گیرند.
مادر و پسر ،دسال در CTG
لورا اشتیاق خود را به باغب، گل زم، کشف کرد که پسر شایان ستایشش، شی، نوزاد بود (اکنون 7 ساله است!). زم، که برای اولین بار در باغ لورا همدیگر را دیدیم عاشق آن شدیم و بعداً برگشتیم تا نحوه کاشت بذر گل (از جمله خشخاش) در پاییز را بیاموزیم.
گل‌های بنفش خشک و آبی تیره با ساقه‌های بلند که توسط نوارهای ،تیکی آبی به هم ،بیده‌اند
شرط می‌بندم چیا به او کمک می‌کند تا دسته‌های گل را با نوارهای ،تیکی محکم کند تا بتوانند در یک مکان خنک در داخل خانه خشک شوند، از جمله ستاره‌های لورا: گل توت‌گل، گومفرنا (گل تاج ،وس)، لار،پور، و استاتیس.
پروانه نارنجی سیاه و سفید روی گل های بنفش تیره
تمام گیاهان آن در بهار گرده افشان ها را جذب می کنند. گومفرنا گرما را دوست دارد و پروانه ها آن را دوست دارند. در اینجا یک پروانه حاشیه دار است که در شهد فرو می رود.
لاروهای کوچک نارنجی و سیاه روی یک برگ در دست یک زن
اما برای به دست آوردن پروانه ها، باید به نوزادان آنها غذا بدهید. پروانه های لبه دار از گل های داوودی، آفتابگردان، وربینا و گزامنیا تغذیه می کنند.
زن خندان در CTG;  و زی براون
بنابراین، ویسی براون، متخصص برنامه مدیریت یکپارچه آفات شهرستان تراویس، به ما یادآوری می کند که برگ های جویده شده بخشی از یک باغ سالم و متعادل هستند. برای محصولات غذایی، اگر ،د ، برای شما من، نیست، ممکن است بخواهید از کنترل هایی مانند Bt (Bacillus thuringiensis) استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که این به گراب هایی که می خواهید نیز آسیب می رساند. همچنین، در حال حاضر، من در یک سبد آویزان در حیاط لانه سازی دارم و والدین در تمام طول روز مقدار زیادی غذای ،زان را به بچه ها منتقل می کنند!
کاترپیلارهای سیاه، سفید و زرد روی یک گیاه کوچه و خیابان
علاوه بر این، بیننده پاتریشیا اندرسون در Bastrop ع،ی از کاترپیلارهای پروانه دم پرستو سیاه که پاییز گذشته گیاه او را بلعید به اشتراک گذاشت. این یکی از دلایلی بود که او غم و اندوه را کاشت: او پروانه ها را می خواست. بنابراین، او گیاه را با پارچه سایه بان پوشاند تا هر چه بیشتر آنها را نجات دهد، اما بیشتر آنها صبح روز بعد رفته بودند. پرندگان و مارمولک ها احتمالاً هنوز هم به آنها برخورد خواهند کرد (که در همان شرایط برای من اتفاق افتاد).
یک ، باریک با موهای بلند و سفید
از بیننده Marjorie Mautz ، ، پاییزی می آید. ویز خاطرنشان می کند: «آنها تارهای ناخوشایندی را روی نوک شاخه های درختان ایجاد می کنند، اما به ندرت باعث آسیب طول، مدت به درختان می شوند داخل تارها برای تغذیه از آنها.»

وبینارهای Wizzie's Backyard Bug راهی عالی برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد موجودات موجود در حیاط شما هستند! برای ثبت نام در اعلان‌ها به او ایمیل بزنید. و او را در اینستاگرام برای آ،ین ماجراهای باگ دنبال کنید!

اکنون برای اطلاعات بیشتر تماشا کنید!

تشکر از بازدید شما! لیندا



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/04/preview-inside-austin-gardens-tour/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با