نحوه رشد گل محمدی از دانه ها

نحوه رشد گل محمدی از دانه ها

یکی از هیجان‌انگیزترین و شگفت‌انگیزترین اکتشافاتی که در طول سفر پرورش کوکب انجام دادم، یادگیری نحوه ایجاد انواع جدید بود.

بر خلاف غده‌ها یا قلمه‌ها، که یک کپی دقیق از گیاهی که از آن می‌آیند تولید می‌کنند، گل محمدی که از دانه رشد می‌کند گنجینه‌ای از امکانات جدید را فراهم می‌کند، هر کدام از آنها چیزی است که قبلاً وجود نداشت.

فرصت ها بی پایان هستند و اگر یکی را پیدا کردید که دوستش دارید، می تو،د آن را نام ببرید!

نهال کوکب به سرما بسیار حساس است، بنابراین تا زم، که هوا به اندازه کافی گرم نشده است، آنها را در بیرون از خانه نکارید. آنها را معمولاً 3 تا 4 هفته پس از آ،ین یخبندان بهاره می کاریم.

حداقل 4 تا 8 هفته قبل از کاشت بذرها باید کاشت بذر را در داخل خانه شروع کنید. دانه های کوکب به صورت پراکنده جوانه می زنند، بنابراین صبور باشید، آنها ظاهر می شوند اما ممکن است تا دو هفته طول بکشد. کاشت مستقیم در باغ توصیه نمی شود.

در حالی که دانه‌های کوکب از گرمای اضافی برای کمک به جوانه‌زنی بهره می‌برند، دمای کمی خنک‌تر را نسبت به سایر گل‌های تابست، ترجیح می‌دهند. ما بهترین نتایج را با تنظیم تشک حرارتی خود بین 65 درجه فارنهایت و 70 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد و 21 درجه سانتیگراد) داشته ایم. به نظر می رسد دمای بالاتر از 75 درجه فارنهایت (24 درجه سانتیگراد) روند جوانه زنی را به طور قابل توجهی کند می کند.

بنابراین، اگر دانه‌های شما جوانه نمی‌زنند، سعی کنید درجه حرارت روی تشک گرمایشی را کاهش دهید یا آن‌ها را از روی حرارت بردارید تا ببینید آیا این به بیدار شدن آنها کمک می‌کند یا خیر.

کوکب در خاک غنی و به شدت اصلاح شده بهترین عملکرد را دارد. بسترهای کاشت را با دوز سخاوتمندانه کمپوست و کودهای آلی آماده می کنیم و سپس آبیاری قطره ای را نصب می کنیم. در اینجا درباره آماده سازی خاک بیشتر بد،د.

اگرچه آنها می توانند گرمای تابستان را تحمل کنند، توصیه می کنیم در آب و هوای بسیار گرم کمی سایه بعد از ظهر تهیه کنید.

گیاهان را به فاصله 12 اینچ (30 سانتی متر) از هم قرار دهید و هفته ای دو بار به آنها آبیاری کنید. (نهال گل کوکب را می توان نزدیک به هم کاشت و حداقل 4 اینچ (10 سانتی متر) بین بوته ها باقی گذاشت. این روش باعث ایجاد جنگلی از ساقه های بلند می شود و این گونه است که اغلب پرورش دهندگان حرفه ای تعداد نهال هایی را که می توانند در یک فصل رشد دهند به حدا،ر می رساند)

راب ها و ح،ون ها عاشق نهال های گل محمدی هستند. ما Sluggo را بلافاصله پس از کاشت برای محافظت از آنها در هنگام استقرار اعمال می کنیم.

گیاهان به ناچار بلند و سنگین می شوند و نیاز به چنگ زدن محکم دارند که باید قبل از بزرگ شدن بیش از حد و افتادن از وزن گل های خودنمایی کنند.

اگر در حال کاشت گل محمدی در بستر باغ هستید، می تو،د در زمان کاشت هر نهال را در کنار هر نهال قرار دهید و در حین رشد آنها را ببندید.

در صورت کاشت در ردیف‌های بلند، می‌توان گیاهان را دسته‌بندی کرد و با راندن ستون‌های سنگین یا تیرهای T در اطراف محیط بستر و ایجاد جعبه‌ای با ریسمان با ریسمان به حالت قائم نگه داشت.

برای افزایش تعداد کلی گل ها و تشویق ساقه های بلند و قوی، باید آنها را نیشگون بگیرید. هنگامی که ارتفاع بوته ها به 20 تا 30 سانتی متر رسید، از هرس های تیز استفاده کنید تا 7 تا 10 سانتی متر بالای برگ ها را جدا کنید. این باعث می شود که گیاه چندین ساقه را به سمت قلمه بفرستد.

مگر اینکه غلاف های بذر را به منظور ت،یر به بلوغ رها کنید، گل های مصرف شده را اغلب حذف کنید تا گیاهان انرژی خود را به جای تولید بذر در تولید گل صرف کنند.

اگر انواعی را که دوست دارید کشف کردید، می‌تو،د در پایان فصل آن‌ها را برای کاشت مجدد در سال بعد بیابید.

گل محمدی که از دانه رشد می کند، توده های کوچکی از غده تولید می کند که اغلب به اندازه کافی بزرگ نیستند تا ت،یم شوند، بنابراین کل بسته را در یک کیسه Ziploc پر از پیت ماس ​​یا ورمیکولیت در مک، خنک که یخ نمی زند، بین 40 درجه فارنهایت تا 50 نگهداری می کنیم. درجه فارنهایت درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد و 10 درجه سانتیگراد).

گل کوکب گل های شاخه بریده ماندگاری نیست، اما با چیدن آنها در مرحله من، و استفاده از نگهدارنده های گل، می تو،د حدود 5 روز به این کار دست پیدا کنید. گل کوکب بعد از برداشت زیاد شکوفا نمی شود، بنابراین زم، که تقریباً برای شکوفه بزرگ و کامل باز شد، آنها را انتخاب کنید.

برای گونه های تک و دیگر گونه های با مرکز باز، درست زم، که گلبرگ ها باز می شوند و قبل از اینکه زنبورها به آنها برسند، انتخاب کنید.

اگر گل محمدی را از دانه پرورش نداده اید، به شدت توصیه می کنم آنها را امتحان کنید – آنها بهترین شکار گنج هستند. حتماً مخلوط های اصلی بذر گل محمدی فلورت را در فروشگاه بررسی کنید.

من دوست دارم در مورد تجربه شما در مورد گل محمدی که از دانه رشد می کند و برخی از اکتشافاتی که در باغ خود انجام داده اید بشنوم.


لطفا توجه داشته باشید: اگر نظر شما بلافاصله ظاهر نشد، صبر کنید. ما یک فیلتر هر،مه داریم که از ما می‌خواهد نظرات را قبل از انتشار تأیید کنیم.



منبع: https://www.floretflowers.com/،w-to-grow-dahlias-from-seed/