نحوه رشد سلوزیا – گلهای فلوریت

نحوه رشد سلوزیا - گلهای فلوریت

سلوزیا گروهی از گیاهان سختکوش است که برای گل‌های مبهم و مخملی‌شان رشد می‌کند که به شکل‌های متفاوتی از جمله بادبزن، ستون و مغز می‌آیند. آنها قوی، بدون گل هستند و به راحتی رشد می کنند.

آنها هوای گرم و خشک را دوست دارند و به مراقبت کمی نیاز دارند. علاوه بر تولید انبوه ساقه‌های زیبا و بافت‌دار که لهجه فوق‌العاده‌ای برای چیدمان دارند، می‌توان آنها را خشک کرد و در هر زم، از سال استفاده کرد.

از آنجایی که سلوزیا به سرما بسیار حساس است، حتی کوچکترین یخبندان نیز پایان آن خواهد بود، بنابراین بذر را خیلی زود شروع نکنید. حدود 6 هفته قبل از آ،ین یخبندان بهاره صبر می کنیم تا آنها را در سینی های گلخانه بکاریم و کاشت را به زم، که هوا به اندازه کافی گرم شود به تعویق می اندازیم.

هنگامی که دمای بیرون از 60 درجه فارنهایت (16 درجه سانتیگراد) بیشتر است، می توان سلوزیا را مستقیماً در باغ کاشت. دانه ها بسیار کوچک هستند، بنابراین هنگام کاشت آنها را عمیقاً دفن نکنید.

در آب و هوای خنک دریایی ما، سلوزیا باید در زیر پوشش رشد کند تا بتواند رشد کند، اما در مناطق گرمتر جهان، در خارج از آن عالی عمل می کند.

مانند هر گلی که در مزرعه ما رشد می کند، ما سعی می کنیم بهترین شروع ممکن را به آنها بدهیم و بستر کاشت خود را با دوز سخاوتمندانه کمپوست و کودهای آلی آماده کنیم. در اینجا درباره آماده سازی خاک بیشتر بد،د.

پس از آماده شدن بسترهای کاشت، خطوط آبیاری قطره‌ای را راه‌اندازی می‌کنیم و سپس با لایه‌ای از پارچه منظره از پیش سوخته روی بسترها را می‌پوش،م. پارچه منظره گرما را می افزاید و علف های هرز را دور نگه می دارد، اما برای موفقیت ضروری نیست.

گیاهان به فاصله 23 تا 30 سانتی متر از هم قرار می گیرند و هفته ای دو بار و گاهی اوقات در هوای گرم بیشتر آبیاری می شوند.

زم، که گیاهان حدود 6 تا 8 اینچ (15 تا 20 سانتی متر) قد دارند، با ب، 3 تا 4 اینچ (7 تا 10 سانتی متر) بالای ساقه مرکزی، به آنها ،ج می کنیم. این امر باعث انشعاب فراوان از پایه می شود و در نتیجه ده ها ساقه با اندازه کامل از هر گیاه ایجاد می شود.

برای واریته‌های بلندتر، حتماً برای حمایت از رشد متراکم و جلوگیری از فروپاشی گیاهان، گیاهان را در معرض خطر قرار دهید.

اگر گیاهان سلوزیا را در ردیف‌های بلند می‌کارید، می‌توان آن‌ها را با راندن پایه‌های سنگین یا تیرهای T در اطراف محیط بستر و استفاده از ریسمان وثیقه برای ایجاد یک جعبه رشته‌ای برای ایستادن گیاهان دسته‌بندی کرد. اگر در منظره کاشته شود، گیاهان جداگانه را می توان با استفاده از ریسمان به چوب گره زد.

سر گل ها با بالغ شدن بزرگتر می شوند، بنابراین زم، که به اندازه دلخواه شما رسیدند، اما قبل از اینکه بذر بذر شوند، آنها را بچینید. 80 درصد از شاخ و برگ را در هنگام برداشت جدا کنید، زیرا مدت ها قبل از پژمرده شدن سر گل در گلدان پژمرده می شود.

سلوزیا یک گل شاخه بریده با ماندگاری دیوانه کننده است که اغلب تا دو هفته بدون مواد نگهدارنده دوام می آورد.

همچنین می توان گل ها را برای استفاده بعدی خشک کرد. برای خشک شدن، ساقه‌های تازه بریده شده را به‌مدت ۲ تا ۳ هفته یا تا زم، که در تماس سفت شوند، به صورت وارونه در مک، گرم و تاریک آویزان کنید.

سلوزیا اغلب نادیده گرفته می شود و به ،وان یک شاخ و برگ یا پرکننده درمان می شود. با این حال، هنگامی که تمام اشکال، اندازه ها و رنگ های موجود و تطبیق پذیری آنها در چیدمان را کشف کردید، از آنها شگفت زده خواهید شد. علاوه بر این، یکی از ساده ترین گل هایی است که دانه ها را از آن نجات می دهد.

من صدها گونه سلوسیا را در طول سالها رشد داده و ثبت کرده ام. اگر می خواهید بد،د کدام یک مورد علاقه من هستند، بازدید کنید بخش سلوزیا از کتابخانه فلورت

اگر به دنبال بذر سلوزیا هستید، ما مجموعه ای زیبا از گونه های فلورت اورجینال را داریم که در مزرعه پرورش یافته اند. فروشگاه فلوریت.

من دوست دارم تجربه شما را در مورد این مجموعه شگفت انگیز از گیاهان بدانم. آیا سلوسیا می کارید یا قصد دارید آن را در فصل آینده به باغ خود اضافه کنید؟ اگر چنین است، انواع مورد علاقه شما کدامند؟


لطفا توجه داشته باشید: اگر نظر شما بلافاصله ظاهر نشد، صبر کنید. ما یک فیلتر هر،مه داریم که از ما می‌خواهد نظرات را قبل از انتشار تأیید کنیم.



منبع: https://www.floretflowers.com/،w-to-grow-celosia/