قسمت جدید: خاک (زیست شناسی) هیجان انگیز

deep orange and yellow wildflowers

7 مه 2024

،مت جدید: خاک (زیست شناسی) هیجان انگیز

گلهای سفید چند ساله در برابر علفهای طلایی در برابر گلهای پرتقالی و طلایی
در سال 1987، مرکز گل‌های وحشی لیدی برد جانسون اولین هفته در ماه می را هفته ملی گل‌های وحشی اعلام کرد تا زیبایی و اهمیت گل‌های وحشی بومی در سراسر ایالات متحده را جشن بگیرد. گیاهان ممکن است متفاوت باشند، اگرچه پتوی هندی چند ساله (گیلاردیا پولچلا) فرش از ساحل کشور به ساحل. در یکی از چمن‌های جیب جلویی آستین، جنیفر اور آن را با ،یب درختچه‌ای با گل سفید و چمن پر مکزیکی برای ادامه بعد فصلی، لایه‌بندی کرد.
گلهای زرد طلایی
گل رز ،من که یک گیاه چند ساله در سراسر ج، غربی است، هفته ها شکوفا می شود و همه انواع گرده افشان ها را به خود جذب می کند.
زنبور روی گل های طلایی
این فرد در پیاده رو در معرض آفتاب داغ بعد از ظهر قرار دارد و گرمای خیابان را منع، می کند.
سوسک از شته هایی که روی ساقه خار جمع شده اند تغذیه می کند
برخی از گیاهان – هم بومی و هم سازگار – در آستانه انقراض هستند و شته های مکنده گیاهان را جذب می کنند. سوسک ها برای پوشاندن آنها عجله دارند.
زن خندان در CTG;  و زی براون
این هفته، ،ه شناس A&M AgriLife، Wesie Brown، ارزش گذاری شته های ما را مطرح می کند. او به ما می‌گوید: «می‌دانم که این کار دشواری است، اما ،ات مفید زیادی وجود دارند که به شته‌ها به‌،وان منبع غذایی وابسته هستند، بنابراین اگر در چشم‌انداز خود شته‌ها نداشته باشید، هیچ غذایی برای آن ،ات مفید وجود نخواهد داشت.
،ه کروکودیل مانند روی شته زرد
،ات مفید شامل لارو مگس سیرفید (تصویر بالا) به همراه لارو سوسک و لارو توری سبز هستند. (لاروهای سوسک نارنجی و سیاه “شبیه تمساح” در سمت چپ از فو، خارج شده اند.)
شته صدف دار قهوه ای در مقابل شته زرد
ممکن است برخی از پارازیتوئیدها (زنبورهای کوچکی که در ،ات دیگر تخم می‌گذارند) را نبینید، اما زم، که «مومیایی» شته‌های قهوه‌ای را ببینید، متوجه خواهید شد که آنها آنجا هستند.
سوسک قهوه ای و شته روی برگ های کاهو
انواع مختلفی از شته ها وجود دارد، از جمله آنهایی که روی برگ کاهو مشاهده می شوند که توسط کفشدوزک نظارت می شود. فکر می کنم ناهار خودش را انتخاب می کند.
توده تخم مرغ زرد کوچک روی برگ
بنابراین تخم های خود را می گذارند تا به ،وان لارو در نزدیکی انبار نگهداری شوند. احتیاط: اگر کفشدوزک ب،ید، اما ذخایر غذای آنها را از بین ببرید، آن‌ها در اطراف معلق نخواهند بود. مثل این است که به رستوران مورد علاقه خود بروید و متوجه شوید که آنها تمام شده اند. و واقعاً مردم، نیازی به ،ید کفشدوزک ندارند! اگر شکارشان را به حال خود رها کنید شما را پیدا خواهند کرد.

همچنین می تو،د پاد،ت عالی Wizzie Bugs by the Yard را برای سرگرمی زیاد در مورد اشکالات حیاط خلوت بررسی کنید. او را در اینستاگرام و فیس بوک برای ویدیوهای ،ات در زمان واقعی دنبال کنید. من همیشه وب سایت های Wizzie را برای گزارش ها و تعاریف به موقع بررسی می کنم.
زنی با پیراهن آبی در CTG
خاک سالم نقطه شروع یک باغ متعادل از طعمه تا شکارچی است. اما این به چه م،است و چگونه به آن دست یابیم؟ متخصصان بهداشت خاک، اندی مارش و جان هارت، اصول اولیه ای را که در هر باغی اعمال می شود، بررسی می کنند.
مرد و زن خندان در CTG
او می‌گوید: «وقتی در مورد خاک صحبت می‌کنم، در مورد زندگی در آن صحبت می‌کنم. او می‌گوید: «بنابراین، می‌د،د، درست مانند من و شما یک میکروبیوم داریم، همه آن میکروب‌هایی که روی پوست و روده‌های ما زندگی می‌کنند، گیاهان با شرکای میکروبی تکامل یافته‌اند که مواد مغذی و مقاومت در برابر آفات و عوامل بیماری‌زا را برای آنها فراهم می‌کنند.»
روابط شبکه غذایی خاک با تصاویر قارچ ها و میکروب ها برای ،ات و گیاهان
اندی یک تکنسین آزمایشگاهی خبره از دانشکده وب خاک دکتر آیلین اینگام است، به دلیل کارش در بازگرداندن طبیعت به خاک های جهان در سطح بین المللی شناخته شده است و یکی از اولین تأثیرگذاران در این زمینه است. باغبان مرکزی تگزاس. “دکتر آیلین اینگام یکی از زیست شناسان برجسته خاک در جهان است. از طریق بیش از چهار دهه تحقیق او، ما چیزهای زیادی در مورد شبکه غذایی خاک، نحوه خدمت رس، به گیاهان و چگونگی بهبود سلامت مناظرمان آموخته ایم. پا را از آکادمی خارج کرد تا آنلاین را ایجاد کند تا افرادی مانند من را تربیت کند که علاقه شدیدی به این رشته دارند اما ،وماً انگیزه تحقیق ندارند اما انگیزه بیشتری برای اعمال علم در این زمینه دارند.
گلهای وحشی نارنجی و زرد پررنگ
این همان جایی است که سلامت خاک به میان می‌آید و پیوندهای قدیمی بین میکروارگ،سم‌ها و گیاهان را احیا می‌کند تا گیاهان مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند، در برابر آفات مقاومت کنند و ساختار خاک را بهبود بخشند.
زن جوان خندان با پیراهن آبی با میکروسکوپ
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اکولوژی خاک و دنبال ، او در اینستاگرام، Andie's Substack را بررسی کنید!
خانه ای مانند اختاپوس در دریا نقاشی شده است
در طول تور، همکاری هنری با روان آب باران در خانه یک خانواده هماهنگ است.
نهر در حیاط جلو باریک با درختی با برگ های صاف و یکی با برگ های قرمز است
یک تیم خلاق، شامل ویژگی‌های نقطه کانونی و طراحی لیلی باران، به رهبری نلسون راکوود، پیمانکار عمومی نوآور، خود را در تحولی عجیب و رنگارنگ غرق ،د.
مرد خندان با پیراهن رنگی کراوات جلوی خانه که مانند اختاپوس با مجسمه پری دریایی در حصار جلو کشیده شده است
جوی تروینو مالک آن در ماه آوریل و می 2023 به ما گفت: «یکی از جمله‌هایی که در بولدین کریک دیگر زیاد نمی‌شنوم این است که نمی‌توان سنگی را بدون برخورد با یک هنرمند محلی پرتاب کرد.» زم، که مردم از هنرها بیرون می‌روند، از آستین که هنرجو و خلاق هستند، این موضوع کمتر واقعی می‌شود.
مجسمه پری دریایی که بر روی یک تیرک چرخان در حیاط جلوی خانه نصب شده است، مانند یک اختاپوس نقاشی شده است.
هنرمندان محلی، طراحان منظره و مجسمه‌سازان متحد شدند تا یک خانه جعبه‌ای و بژ را به یک اختاپوس اجتماعی و پری دریایی زیبا که مشرف به نهرهای جاری است که توسط گیاهان بومی احاطه شده است، تغییر شکل دهند. برای اطلاعات بیشتر وبلاگ را بخو،د!
زن جوان در حال لبخند زدن به تلویزیون با گیاهان کوچک آپارتم، و آبخوری
در حیاط خلوت Basics، امبر د لا روزا، بنیانگذار Central Texas Plant People، تنها چند هفته قبل از عروسی خود به ما می پیوندد تا ت،یر گیاهان را با استفاده از قلمه های ساقه نشان دهد. او حتی از هدایای عروسی خود سدومی آورد!

همه چیز به ،وان راهی برای پس انداز چند دلار در طول همه گیری شروع شد. تبادل گیاهان بین دوستان به زودی به یک تبادل اجتماعی تبدیل شد و همه انواع باغبان را از سراسر منطقه گرد هم می آورد. برای نکات بیشتر در مورد اشتراک‌گذاری گیاهان و تاریخ‌های تعویض گیاه در آینده، افراد Central Texas Plant را در فیس‌بوک و اینستاگرام دنبال کنید!

الان ببین!

تشکر از بازدید شما! لیندا



منبع: https://www.centraltexasgardener.org/2024/05/new-episode-soil-biology-is-،y/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با