دستور العمل ما برای یک باغ آشپزخانه موفق

دستور العمل ما برای یک باغ آشپزخانه موفق

همه باید لذت هایی را که از کاشت و مراقبت از باغچه آشپزخانه حاصل می شود، تجربه کنند. چه در حال کاشت یک زمین بزرگ یا نگهداری گیاهان در گلدان در پاسیو یا ایوان خود باشید، پاداش آن بسیار زیاد است: طعم گوجه‌فرنگی‌های گرم شده در آفتاب که مستقیماً از درخت انگور چیده شده‌اند، و بوی ریحان تازه بریده شده، ن،اع، ​​و آویشن مجموعه وسیعی از سبزیجات مورد علاقه خود را برای تهیه غذاهای خوشمزه تابست، و پاییزی به آشپزخانه بیاورید. شام امشب چیه؟ از درب ورودی خود بیرون بروید و ببینید.

نهال های میوه و سبزیجات ما محصولاتی تولید می کنند که معمولاً در سوپرمارکت محلی شما یافت نمی شوند. ما انواعی را از دنیای گسترده ای از منابع بذر انتخاب می کنیم که معتقدیم به ویژه برای پرورش دهندگان خانگی مفید است. انتخاب‌های گوجه‌فرنگی، توت‌ها و سبزیجات ما برای طعم عالی، بافت و بازده بالا مورد علاقه هستند. همه آنها غیر GMO و عاری از آفت کش هستند. این گونه‌ها برای مقاومت در برابر سختی‌های تولید انبوه، استفاده از آفت‌کش‌ها، برداشت مک،کی، جعبه‌ها، حمل و نقل و عمر مفید طول،‌تر پرورش داده نشده‌اند. بهتر است آنها را زم، که تازه و رسیده باشند چیده و مصرف کنند. یک طعم، قول می دهیم تفاوت را متوجه خواهید شد.

باربارا پیرسون، مدیر نهالستان مزرعه گل سفید، باغ آشپزخانه ما را رشد می دهد و از آن مراقبت می کند، جایی که هر انتخابی با دقت امتحان و آزمایش می شود. ما فقط اقلامی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استانداردهای بالای ما مطابقت داشته باشند.

همانطور که باغ آشپزخانه خود را برنامه ریزی می کنید، بارب نکاتی را برای ارائه دارد:


اگر تخت باغ دارید، آن را در اوایل فصل (ترجیحا قبل از کاشت) ببرید. هر علف هرز را بکشید و دور بریزید اصلاح خاک با مواد مغذی موجود در کودهای قدیمی. سود با بازده بالاتر خواهد بود.

شما به یک باغ بزرگ نیاز ندارید برای پرورش سبزیجات و میوه های خود بسیاری از گوجه فرنگی ها، سبزیجات و میوه های ما را می توان در گلدان ها و تخت های مرتفع قرار داد. این یک موهبت برای باغبانان فضای کوچک است. تخت های سطح کمر برای همه سنین عالی هستند زیرا به کاهش فشار کمر کمک می کنند.
در تصویر: تخت برافراشته VegTrug، طبیعی

تخت شیرو، VegTrug
پرورش گوجه فرنگی در ظروف

اگر گوجه فرنگی و سبزیجات را در ظروف پرورش می دهید، حتما این را بررسی کنید با خاک تمیز گلدان غنی از کمپوست شروع کنید. شروع تازه، تولید میوه بهتر را تضمین می کند و انباشته شدن بیماری های فصول گذشته را از بین می برد.

به یاد داشته باشید که برای گیاهان خود فاصله بگذارید با توجه به توصیه های بر،ب. این امر گردش خوب هوا و دسترسی به نور خورشید را تضمین می کند. ازدحام گیاهان می تواند باعث بیماری شود.

کالان،ا در یک تخت مرتفع

زینیا، گل همیشه بهار، همیشه بهار را اضافه کنیدو سایر گل های خوراکی را به باغچه سبزی خود ببرید و از گیاهان تازه برای طعم و پوشش استفاده کنید. آنها زمان غذا را خوشمزه و زیبا می کنند.

گرده افشان ها برای تولید محصول ضروری هستند. آنها عاشق سبزیجات گلدار هستند (گوجه فرنگی و کدو دو مورد مورد علاقه آنها هستند). گیاه، مانند ن،اع نیز گلهایی تولید می کنند که به تغذیه برخی از کوچکترین موجودات طبیعت کمک می کند. از شرکت گرده افشان ها در باغ آشپزخانه خود استقبال کنید و به آنها اجازه دهید همانطور که به ما کمک می کنند تغذیه کنند.

زنبور عسل گرده افش، گل های گوجه فرنگی

منبع: https://www.whiteflowerfarm.com/blog/2024/03/14/our-recipe-for-a-successful-kitchen-garden/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با