به روز رسانی حمل و نقل بین المللی بذر – گل های فلوریت

به روز رسانی حمل و نقل بین المللی بذر - گل های فلوریت

در بهار امسال، تیم و من بسیار سخت کار کردیم تا تمام تدارکات مورد نیاز برای ارسال بذرهای Floret Original به خارج از کشور را کشف کنیم.

ما ساعت های بی شماری را صرف انجام تحقیقات، صحبت با سایر شرکت های بذر، ملاقات با بازرس محلی USDA و کار با شرکت های حمل و نقل مختلف و نمایندگان گمرک بین المللی در سراسر جهان کرده ایم. ما چیزهای زیادی در مورد حمل و نقل بین المللی یاد گرفتیم!

از طریق این فرآیند، ما همچنین تقریباً 30 محموله آزمایشی بذر را به هفت کشور مختلف ارسال کردیم که همه آنها شامل مدارک لازم و گواهی بهداشت گیاهی بودند و سپس هر بسته را در طول سفر به دقت ردیابی کردیم.

در حالی که همه محموله‌ها در نهایت به مقصد رسیدند، چیزی که ما متوجه شدیم این بود که هیچ دو سفارش دقیقاً به یک شکل انجام نشده است.

با متغیرهای زیادی مواجه شدیم که با تحقیقات ما مطابقت نداشتند، مانند درخواست برای کاغذبازی بیشتر (حتی اگر هر درخواست مدارک لازم را به جعبه‌هایش ضمیمه کرده بود)، و هزینه‌ها و مالیات‌هایی که از دریافت‌کنندگان دریافت می‌شد (که اینطور نبود. مورد). مطابق با درصدهای تعیین شده توسط کشورهای آنها)، هزینه های اضافی سفارش (حتی اگر سفارشات دارای کلیه مجوزهای لازم و مدارک پیش پرداخت شده بودند)، و بازرسی های فیزیکی قبل از انتشار بسته ها.

هنگامی که ما شروع به بررسی امکان سنجی ارائه حمل و نقل بین المللی کردیم، می دانستیم که حل این معما بسیار پیچیده خواهد بود.

با وجود تمام تلاش‌های ما و انرژی فوق‌العاده‌ای که تیم شگفت‌انگیز ما برای این پروژه گذاشته است، هنوز احساس نمی‌کنم که قو،ن حمل‌ونقل بین‌المللی را زیر پا گذاشته‌ایم و می‌تو،م این خدمات ویژه را در حال حاضر ارائه دهیم. تیم ما بسیار کوچک است و فرآیند آنقدر کار فشرده است که نمی‌توان آن را در مقیاس بزرگ‌تر ارائه کرد.

نمی توانم به شما بگویم که چقدر ناامید شده ام که نمی توانم Floret Originals را با همه ،، که می خواهند آنها را رشد دهند به اشتراک بگذارم. امیدواریم روزی در آینده بتو،م این دانه های ویژه را برای شما بفرستیم.


لطفا توجه داشته باشید: اگر نظر شما بلافاصله ظاهر نشد، صبر کنید. ما یک فیلتر هر،مه داریم که از ما می‌خواهد نظرات را قبل از انتشار تأیید کنیم.



منبع: https://www.floretflowers.com/international-seed-،pping-update/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با