برندگان اثبات شده ColorChoice در میدان تایمز می درخشند

برندگان اثبات شده ColorChoice در میدان تایمز می درخشند



برندگان تایید شده ColorC،ice در یکی از نمادین‌ترین مکان‌های دنیا روی صحنه می‌روند: میدان تایمز. نام تجاری نمادین درخت ملی، قلب شهر نیویورک را با بیلبورد دیجیتالی خیره کننده خود، واقع در گوشه خیابان 43 و برادوی، روبروی صفحه نمایش نزدک، روشن می کند.

این نمایشگر پر جنب و جوش که توسط استیسی هرولا از اسپرینگ میدو ساخته شده و توسط فیلمبردار آدریانا رابینسون کارگرد، شده است، برخی از محبوب ترین درختچه های این برند را به نمایش می گذارد که در افق در برابر پس زمینه پر جنب و جوش میدان تایمز می چرخند. هر ع، نشان می دهد که چرا درختچه های ColorC،ice صاحبان اثبات شده به ،وان ستاره نمایش ظاهر می شوند و تماشاگران را با زیبایی و عملکرد استثنایی خود جذب می کنند.

هرویلا در مورد این فرصت تبلیغاتی نوآورانه گفت: «ما نمی‌تو،م فرصت را برای احیای نام تجاری خود در چنین وضعیت پویایی از دست بدهیم، تایمز اسکوئر یک پلت فرم منحصر به فرد برای افزایش آگاهی از نام تجاری ما است، به ویژه در منطقه‌ای که محوطه سازی و باغب، عالی است. ارزش فرهنگی “

از زمان اولین نمایش آن در پایان آوریل، این تبلیغ حداقل 80 بار در روز، حداقل 15 دقیقه در هر ساعت از ساعت 6 صبح تا 2 بامداد نمایش داده شده است و تا پایان جولای ادامه خواهد داشت. انتظار می رود این کمپین در طول مدت خود بیش از 10 میلیون بازدید برای برند Proven Viners ColorC،ice ایجاد کند. این طرح به طور دوره‌ای در طول عملیات تغییر می‌کند تا منع،‌کننده آنچه در پارک‌ها و مراکز باغ پررونق است، باشد.

برای اطلاعات بیشتر:مهد کودک رابعه میدوSpringmeadownursery.com

تاریخ انتشار:

منبع: https://www.fl،daily.com/article/9626964/proven-winners-colorc،ice-،nes-in-times-square/