در 5 ژانویه 2005، Hortus Supply International به ،وان یک شرکت کوچک با جاه طلبی های بزرگ تاسیس شد. ویلم باکر، نیکو ون در اسپک و ریچارد هیمسکرک با یک هدف روشن به هم پیوسته اند: ارائه بهترین محصولات و راه حل ها به کشاورزان در سراسر جهان برای قوی تر، سالم تر و مولدتر ، محصولاتشان. بیست سال بعد، این شرکت به یک بازیکن بین المللی با مشتریان در هر قاره، چهار شرکت تابعه خارجی و یک تیم اختصاصی آماده برای مق، با هر چالشی تبدیل شد. اما واقعاً چه چیزی ما را متمایز می کند؟ مشارکت، پشتکار و طنز در صورت نیاز.
ریچارد و نیکو
از گام های کوچک تا جهش های غول پیکر
مسیری که شرکت امروز در آن قرار دارد هرگز روشن نبوده است. ریچارد هیمسکرک: همه چیز با یک انبار ساده شروع شد که در آن فضا و منابع محدود بود تنها دو سال پیش گسترش یافته و مدرن شده است با امکانات پیشرفته و تیم در حال رشد – از استعدادهای جوان (19 ساله!) تا متخصصان باتجربه (64 ساله!) – اکنون فضای کاری کاملاً مجهز داریم. آینده و اه، و آرزوهایی که ما برای آنها هدف داریم.»
این رشد در لوگوی این شرکت نیز منع، شده است که اکنون در سومین تکرار خود قرار دارد. “هر طرح نماد فصل جدیدی در سفر ما است – از یک شرکت صادراتی فروتن تا یک شریک جه، در صنعت باغب،. اگرچه ما رشد کرده ایم، اما به ارزش های اصلی خود وفادار مانده ایم: ارتباطات شخصی، خدمات قابل اعتماد، و همیشه به راه حل فکر می کنیم. “
سه کامیون با آرم
قدرت همکاری
نیکو ادامه میدهد: «آنچه واقعاً ما را متمایز میکند این است که چگونه با هم کار میکنیم، هم در داخل و هم با مشتریان و شرکای خود. “مشتریان ما فقط مشتریان نیستند، آنها شرکای هستند که ما عاشق تبادل نظر با آنها هستیم، خواه یک کشاورز کوچک در هلند باشد یا یک شرکت بزرگ کشاورزی در کانادا، ما برای درک چالش های پیش روی آنها وقت می گذاریم و راه حل های سفارشی ارائه می دهیم. .
این رویکرد مشارکتی منجر به برخی تجربیات عالی شده است. مانند زم، که برای بارگیری یک کانتینر به یک جرثقیل بزرگ نیاز داشتیم … خلاقیت – ما کار را انجام دادیم، لحظاتی مانند این نشان می دهد که ما با هم همیشه قوی تر هستیم، حتی وقتی شرایط سخت می شود.
ظرف توسط جرثقیل برای بارگیری کودپاش بارگیری می شود
نه تنها کار، بلکه سرگرم کننده است! از کارتینگ تا یکنوع بازی شبیه لوتو قدیمی کریسمس
ریچارد: «البته، ما فقط صادرکنندگان سخت کوشی محصولات باغب، نیستیم، ما همچنین می د،م که چگونه به ،وان یک تیم، اوقات خوشی داشته باشیم مسابقه ای شدیداً رقابتی، با بسیاری از همکاران که به طور ناگه، جاه طلبی هایی مشابه جاه طلبی های ورشتاپن را آشکار می کنند.
و فراموش نکنیم که به بازی کریسمس سال گذشته، فقط 3 هفته پیش اشاره کنیم: با ریچارد و نیکو به ،وان مجریان برنامه. این دو ثابت ،د که حتی یک بازی ساده هم می تواند به یک تجربه فراموش نشدنی، پر از خنده و جوایز بزرگ تبدیل شود.
ریچارد و نیکو استادان نمایش هستند
ویلم باکر: شخصیت اصلی در Hortus
ریچارد می گوید: “در پایان سال 2014، ما با یکی از غم انگیزترین لحظات خود روبرو شدیم.” ما مجبور شدیم با ویلم باکر خداحافظی کنیم، یکی از بنیانگذاران هورتوس به خاطر حس شوخ طبعی، فداکاری و شخصیت گرم او همچنان به ما الهام می بخشد، و ما به خاطر همه چیزهایی که او به Hortus کمک کرد، سپاسگزاریم تامین.”
سالگرد خود را با پس دادن جشن بگیرید
برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد ما، این شرکت میخواهد بیش از نگاه ، به گذشته، ما میخواهیم کارهای بیشتری انجام دهد. “با الهام از ضرب المثل هلندی “Wie jarig is, trakteert” (،، که جشن می گیرند، درمان می کنند)، ما یک ابتکار ویژه راه اندازی کرده ایم. هر ماه در سال 2025، شرکای ما می توانند یک موسسه خیریه را پیشنهاد دهند. از بین ورودی ها، ما یک دلیل را انتخاب خواهیم کرد. این ماه، خواه یک ابتکار محلی باشد یا یک پروژه جه،، ما می خواهیم با هم در آینده ای بهتر مشارکت کنیم : (ایمیل محافظت شده).
نگاه به 20 سال آینده: آینده ای پایدار
موفقیت Hortus Supply International فقط مربوط به محصولاتی نیست که ما عرضه می کنیم، بلکه به افراد نیز مربوط می شود: مشتریان، همکاران و همه ،، که سفر شرکت را فوق العاده می کنند. ما با هم به آینده می نگریم و آن آینده سبز است. از پنل های خورشیدی در انبارهایمان گرفته تا محصولاتی که ارائه می کنیم، هدف ما کمک به صنعت باغب، است که آماده مق، با چالش های فردا است.
برای اطلاعات بیشتر:
شرکت تدارکات بین المللی هورتوس
Nordbülderweg 21
1432 GH Aalsmeer، هلند
(ایمیل محافظت شده)
www.hsibv.com
منبع: https://www.fl،daily.com/article/9691469/20-years-of-growth-partner،p-and-a-vision-for-the-future/