کنفرانس AIPH/Green is Life: 5 سپتامبر 2024
پایداری و بازاریابی در بخش باغب، در دستور کار کنفرانس صنعت باغب، AIPH/Green is Life است که قرار است در 5 سپتامبر 2024 در نمایشگاه Green is Life در ورشو، لهستان برگزار شود.
این کنفرانس توسط انجمن بین المللی تولیدکنندگان باغب، (AIPH) با همکاری انجمن نهالستان لهستان و Green is Life برگزار می شود. این بخشی از هفتاد و ششمین کنفرانس سالانه انجمن بینالمللی تولیدکنندگان باغب، است که از 3 تا 7 سپتامبر 2024 برگزار میشود.
این کنفرانس که توسط حامی اصلی Biblo و حامیان کنفرانس MPS و Royal FloraHolland پشتیب، میشود، از سخنران، از سراسر جهان استقبال میکند تا بینشهایی در مورد صنعت در کشورهایشان، نحوه حرکت تولیدکنندگان به سمت شیوههای پایدار و نحوه استفاده از بازاریابی برای تقویت بخش ارائه دهد.
کاترین مو،، رئیس VALHOR در فرانسه، کنفرانس را با ارائه خود “ابتکارات پایداری و بازاریابی برای حمایت از صنعت باغب، در فرانسه” افتتاح خواهد کرد. VALHOR پایداری را در نقشه راه استراتژیک 2030 خود گنجانده است، با این هدف که شرکت ها را قادر سازد تا چالش های زیست محیطی خود را مدیریت کنند و در عین حال فعالیت های خود را افزایش دهند و ارزش ایجاد کنند. کاترین نمونه هایی از ابتکارات پایداری را که در فرانسه اتخاذ شده اند ارائه خواهد کرد.
Greenlife Industry استرالیا در راه اندازی طرح هایی برای حمایت از کشاورزان، از جمله در زمینه پایداری و ارتقا، بسیار فعال است. مدیر عامل آن، جوانا کایف، این پروژه ها و برنامه های آینده را بررسی خواهد کرد. ادموند تیم، مدیر تجارت، بازاریابی و ارتباطات در MPS، هلند، به نمایندگان درباره نحوه مدیریت ردپای زیستمحیطی این بخش و چگونگی پایداری گواهینامهها توضیح میدهد.
بازاریابی همچنین کلید بهبود موفقیت یک تجارت باغب، است. دینگ وانگ، معروف به “عمو وانگ”، یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی از چین است که از پلتفرم هایی مانند TikTok و WeChat برای فروش کارخانه های بزرگ استفاده می کند. او در سخنر، خود، مزایای پخش زنده برای باغب، و نحوه استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای دریافت بهترین نتایج را توضیح خواهد داد.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد: aiph.org
منبع: aiph.org
منبع: https://www.fl،daily.com/article/9650748/polish-conference-exploring-،rticultural-sustainability-and-marketing/