اتحادیه اروپا یک کمپین تبلیغاتی برای پلارگونیوم را تامین مالی می کند

اتحادیه اروپا یک کمپین تبلیغاتی برای پلارگونیوم را تامین مالی می کند

ژانویه 2025 شاهد راه اندازی یک کمپین جدید با بودجه اتحادیه اروپا برای ترویج پلارگونیوم (شمعد،) خواهیم بود. این کمپین، با ارزش کل حدود 2.7 میلیون یورو، با هدف رشد و تضمین فروش طول، مدت گیاهان گل بهار محبوب و حمایت از صنعت باغب، در اروپا است. به مدت سه سال در پنج کشور آلمان، فرانسه، لهستان، دانمارک و سوئد اجرا خواهد شد.

Pelargonium for Europe (PfE) یک ابتکار چند ذینفع است که در سال 2016 برای حمایت از فروش Pelargonium در سراسر اروپا از طریق ارتقاء محصول عمومی راه اندازی شد. این کمپین در 22 کشور فعال است و در حالی که برنده شدن بودجه اتحادیه اروپا امکان افزایش فعالیت ها و تأثیرگذاری در پنج کشور هدف جدید را فراهم می کند، همچنان ادامه خواهد داشت. این کمپین جدید مجموعه موجود را گسترش می دهد، زیرا PfE در حال حاضر کمپین های اتحادیه اروپا را در 11 کشور اجرا می کند. به این ترتیب، از سال 2025، برنامه PfE قرار است بزرگترین سال خود را با کمپین های فعال اتحادیه اروپا در مجموع 16 کشور به طور همزمان داشته باشد.

برای کمپین جدید اتحادیه اروپا، PfE به دنبال شرکای آژانسی است که در روابط عمومی و بازاریابی محصولات سبک زندگی مصرف کننده (اجباری) و در حالت ایده آل، با درک بخش گل و گیاه و مدیریت پروژه های با بودجه عمومی (مطلوب) تجربه داشته باشند. .

11 گزینه پیشنهادی موجود است: کمپین کشوری – فرانسه، کمپین کشوری – دانمارک، کمپین کشوری – سوئد، کمپین کشوری – آلمان، کمپین کشوری – لهستان، کمپین پایه POS (بین المللی و آلمان)، رویداد IGA (آلمان) – فقط علاقه ثبت نام ، فعال سازی انجمن – جستجوی Y1 (بین المللی) – فقط ثبت علاقه، فعال سازی انجمن – تبلیغات Y2 و Y3 – فقط ثبت علاقه، فعالیت های بین رسانه ای با BLOOM (آلمان) و ارزیاب خارجی – فقط ثبت علاقه.

این کمپین مصرف کنندگان نهایی را هدف قرار می دهد و هدف آن حمایت از تجارت سبز است. آژانس‌های ملی برای کمپین‌های پنج کشوری که شامل روابط عمومی، همکاری رسانه‌ای، بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی، پشتیب، نقطه‌فروشی برای ،ده‌فروشان و ارتباطات پایدار برای تولیدکنندگان خواهد بود، جستجو می‌شوند.

آژانس‌های بین‌المللی نیز برای تعدادی از فعالیت‌ها از جمله توسعه متمرکز مواد محل فروش و احیای جدید جامعه که طرح‌های کشاورزی عمومی را در شهرها، شهرها و روستاها در بر خواهد گرفت، جستجو می‌شوند. Pelargoniums همچنین در رویداد باغب، منطقه ای IGA در آلمان در سال 2027 حضور خواهد داشت، و آژانسی متخصص در رویدادهای باغب، به دنبال هماهنگی این امر است.

PfE توسط پرورش دهندگان اعضای خود رهبری می شود که در زمینه گیاهان زینتی پیشرو هستند سال‌هاست که پرورش‌دهندگان اروپایی‌ها را ارتقا داده‌اند استحکام و سختی پلارگونیوم‌های موجود در اروپا بسیار افزایش یافته است، به این م،ی که دوام بیشتری دارند، دوام بیشتری دارند و از نظر رنگ‌ها، شکل‌ها و امکان استفاده متنوع‌تر هستند.

بنابراین، پیام های اصلی این کمپین در مورد ارتقاء کیفیت، تنوع، تطبیق پذیری و زیبایی پلارگونیوم ها است، زیرا پلارگونیوم ها به ،وان تزئین بالکن ها و پاسیوها در سراسر اروپا شناخته می شوند – اغلب نقش مهمی در تصاویر فرهنگی و فضاهای عمومی ایفا می کنند. رویدادهایی مانند جشنواره های گل در روستا.”

هدف PfE افزایش فروش و بهبود درک محصولات مصرفی است و به طور کلی هدف آن ارتقای ثبات و رشد صنعت باغب، است. “برنده شدن این بودجه اتحادیه اروپا گواهی بر تاثیر کمپین و حمایت آن از این بخش است.”

نحوه درخواست: آژانس ها باید تماس بگیرند (ایمیل محافظت شده) جهت دریافت بسته پیشنهادی و فرم های لازم.

برای اطلاعات بیشتر:

Pelargonium برای اروپا

منبع: https://www.fl،daily.com/article/9681183/eu-to-fund-pelargonium-promotional-campaign/